L'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, ha destacat que el doctor Moisès Broggi, mort aquest dilluns, ha estat un "gran ciutadà" i que "ciència i ètica" resumien la seva personalitat, així com el "patriotisme". Pujol ha parlat al 3/24 d'un "home valent, capaç de sostenir opinions que no estaven ben bé de moda i que eren rebutjades inclús per gent propera", si bé ha dit que tenia "molt honestedat en aquest sentit".
Pujol ha fet referència al fet que durant els últims anys Broggi "havia assumit d'una manera molt plena" l'independentisme. Ha dit que no creu que abans fos independentista, però que "l'evolució li ha portat". També ha destacat que era un home que, amb més de 100 anys, podia parlar del futur amb un "esperit molt jovenívol". "El trobarem a faltar molt i molt", ha afirmat Pujol, tot recordant l'última vegada que va visitar el doctor centenari.
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de desembre de 2012 a les 14:27
Et pot interessar
-
Política Elisenda Alamany presenta candidatura per liderar ERC a les municipals del 2027
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador