El líder d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC), Oriol Junqueras, ha fixat com a prioritats la lluita contra la precarietat i la lluita contra l'atur, després de reconèixer que la recuperació econòmica ''no arriba a les persones''. Per això, ha defensat el diàleg social i el paper dels sindicats per al projecte col·lectiu ''d'aixecar l'economia del nostre país''.
Junqueras ha posat en dubte les declaracions del govern espanyol i ha assegurat que molts ciutadans són testimonis de situacions i dificultats ''molt severes'' en matèria econòmica, amb l'atur de llarga durada com a causa. Per això, Junqueras creu que la realitat ''obliga a esforçar-nos''.
En una línia similar s'ha manifestat el candidat a l'alcaldia de Barcelona, Alfred Bosch, que ha defensat els drets dels treballadors i ha apostat per un salari mínim de ciutat que no ha descartat proposar-lo en el marc laboral general de Catalunya, com una mesura, precisament per lluitar contra la precarietat entre el col·lectiu de treballadors.
Respecte per la decisió de Monedero
Ni Alfred Bosch ni Oriol Junqueras han volgut fer declaracions sobre la dimissió de Monedero, número 3 de Podem, per no posicionar-se sobre les interioritats d'una altra organització política. Han expressat però, el seu ''respecte'' per la decisió de Monedero
Junqueras aposta pel diàleg social per «aixecar l'economia» i la lluita contra l'atur
Política
El candidat d'ERC a Barcelona, Alfred Bosch, aposta per un salari mínim de ciutat a la capital catalana
ARA A PORTADA
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
01 de maig de 2015 a
les 15:46
Et pot interessar
-
Política
Dimiteix Tomás Carrión, número dos de Núria Parlon a Interior
-
Política
ERC avisa que la destitució de la secretària general d'Educació no resol el problema: «El repte és més profund»
-
Política
Catalunya davant l’ampliació de la Unió Europea
-
Política
Ceuta: invasió, crisi humanitària o supremacisme?
-
Política
El govern espanyol activa un pla d'emergència de 165 milions per a Ceuta
-
Política
Junqueras diu a Illa que hi ha decisions a Educació que es poden prendre «demà mateix»: «Només cal voluntat política»
