Junts ha patit un ciberatac coordinat des de diferents països aquest dissabte al vespre. Segons ha donat a conèixer la mateixa formació, durant aquesta jornada ha rebut al voltant de 70.000 agressions que ha titllat de "planificades".
No obstant això, a hores d'ara l'atac ja ha pogut ser neutralitzat, tal com ells mateixos també han precisat, i el cas ha estat denunciat a l'Agència de Ciberseguretat de Catalunya.
A més a més, el partit ha precisat que aquesta amenaça no ha afectat en cap moment el procés de votació de l'acord-marc arribat amb el PSOE, que es desenvolupa a través d'altres canals i que ara com ara continua amb "total normalitat".
[plantillavirals]
Junts, víctima d'un ciberatac coordinat des de diferents països
La formació comunica que ha pogut neutralitzar l'amenaça després de rebre al voltant de 70.000 agressions "planificades" aquest dissabte
- Consell nacional de Junts. -
- Junts
ARA A PORTADA
-
«Junts no es pot permetre el luxe de renunciar a governar en tots els àmbits» Pere Fontanals | Oriol March
-
Bacardit i Perramon segellen l'aliança per «recuperar» Manresa: els detalls del «Pacte de la Llum» Pere Fontanals
-
L'efecte Perramon: Aliança Catalana es queda sense el seu «candidat somiat» a Manresa Pere Fontanals
-
-
Publicat el
11 de novembre de 2023 a
les 21:35
Et pot interessar
-
Política
El Govern defensa el compromís de Catalunya amb «els drets de les dones de tot el món» pel 8-M
-
Política
Junqueras no es mou amb els pressupostos: sense IRPF, no hi haurà negociació
-
Política
Urtasun demana a Illa convocar partits i sindicats per estudiar mesures de protecció davant la guerra de l'Iran
-
Política
Albiol nega un problema amb el sensellarisme a Badalona tot i les quatre morts el 2026
-
Política
Trump torna a carregar contra Espanya i diu que és una «perdedora»
-
Política
El desacord Govern-ERC s'evidencia al Parlament i deixa els pressupostos en l'aire
