La Crida per Lleida-CUP acusa els responsables del govern socialista de Lleida, liderat per Àngel Ros, de manipular les xifres de la manifestació de la Diada després de fer públic que hi havia 30.000 persones a la llera del Segre.
La formació creu que és "evident" que aquests càlculs s'han fet "sota criteris polítics amb l'objectiu de minimitzar la major manifestació de la història de Lleida", per la qual cosa ha entrat al registre tres preguntes que formularan a la comissió informativa de seguretat alhora que ha demanat la compareixença de l'intendent de la Guàrdia Urbana.
La Crida preguntarà com es van dur a terme els càlculs, si agents de la Guàrdia Urbana van parlar amb membres de l'ANC abans de publicar la xifra oficial, i si es van comunicar les dades a l'equip de govern socialista abans de la seva publicació.
La CUP de Lleida acusa Àngel Ros de manipular les xifres de la manifestació
Política
La formació registra tres preguntes per demanar que el govern socialista respongui sobre com es van fer els càlculs de la mobilització
ARA A PORTADA
-
Política Lluís Puig porta la determinació de l'exili al Parlament: «Res no acaba avui» Lluís Girona Boffi
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política Pedro Sánchez entra en precampanya a «La Revuelta» sense esquivar preguntes: «Els casos de corrupció m'han decebut» Neus Climent
-
-
Publicat el
12 de setembre de 2016 a
les 14:41
Actualitzat el
12 de setembre de 2016 a les
14:50
Et pot interessar
-
Política
Ja només falta Puigdemont
-
Política
Una victoria parcial
-
Política
Una victòria parcial
-
Política
Sánchez accepta un «cara a cara» amb Feijóo el 16 de novembre
-
Política Felipe González: «Votaré en blanc el 29-N»
-
Política
El govern espanyol esperona la Generalitat a analitzar fins a on pot arribar amb la lluita contra l'especulació
