"Reconec que ha fet coses mal fetes, però a la presó no durarà. L'haurien d'ingressar directament a la infermeria. Se li ha de fer tot". Aquestes són les declaracions que ha fet Pat Millet, germana de Fèlix Millet, a RAC 1 just després que l'Audiència de Barcelona hagi enviat a presó l'expresident i saquejador confés del Palau de la Música i la seva mà dreta, Jordi Montull.
Pat Millet reconeix que està afectada perquè no s'esperava aquesta decisió del tribunal sentenciador. "Sabia que entraria a la presó però que podria complir la pena a casa", ha afirmat. També ha explicat que el seu germà ni tan sols s'havia endut res de roba perquè no havia previst entrar aquest mateix dilluns a Brians 1.
"No hi ha risc de fuga. Ell no marxaria mai. No sé si té diners ni on els té", ha insistit Pat Millet. I és que un dels arguments de la jutge per enviar-los a presó ha estat, precisament, el risc de fuga "evident" perquè podrien tenir diners no localitzats a l'estranger.
Pat Millet també ha carregat contra els Montull: "El senyor Montull no va ser una bona influència. Però és només una opinió". De la seva filla, Gemma Montull, ha lamentat que "ha sortit saltant a la comba". La germana de Fèlix Millet també ha considerat que està convençuda que el seu germà ha anat a presó "per influència política".
La germana de Millet: «Anirà directe a la infermeria. Li han de fer tot»
Política
Pat Millet assegura, en declaracions a RAC 1, que l'expresident del Palau de la Música "no durarà" a dins de la presó
ARA A PORTADA
-
Societat Illa i els Comuns pacten un augment de l'habitatge protegit a llocs no previstos David Cobo
-
Societat Una nova crisi a Rodalies per una obra faraònica que superarà els 1.000 milions Arnau Urgell i Vidal
-
-
Política El Govern demana al Tribunal de Comptes que apliqui l'amnistia i aixequi les mesures cautelars per l'1-O Redacció
-
Política La confessió de Lluís Llach: «El 2017 es va decidir que tot el Govern anava a l'exili» Oriol March
Publicat el
05 de febrer de 2018 a
les 18:39
Et pot interessar
-
Política
El Congrés tomba de nou els objectius d’estabilitat amb què el govern espanyol volia elaborar els comptes
-
Política
La condonació del FLA de Sánchez i ERC fa el primer pas al Congrés amb l'aval de Junts
-
Política
L’amnistia o l’etern retorn
-
Política Josep Maria Reniu, nou senador en representació de la Generalitat a proposta d'ERC
-
Política
Anna Navarro s'acomiada del Parlament: «No abandono el compromís amb Catalunya»
-
Política Junqueras recorre contra la dilació del Tribunal de Comptes per aplicar l'amnistia
