L'Esquerra Independentista ha presentat aquest dissabte La Marató Antirepressiva, un projecte per "visibilitzar la repressió i estendre la lluita pel territori". Les portaveus del moviment Eva Pous i Marina Gispert han avançat que la iniciativa, en el marc dels 20 anys d'Alerta Solidària, "donarà veu a tots els casos de repressió amb un recorregut pels països catalans amb actes, concerts i xerrades amb grups de suport". Amb tot, l'organització no vol que les encausades "hagin de fer front als costos econòmics, polítics i personals que suposa la repressió".
Pel que fa a la infiltració d'un agent de la Policia Nacional a moviments com el Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans (SEPC), han considerat que els "mitjans de seguretat" han funcionat i "evitaran que es repeteixi".
L' Esquerra Independentista ha defensat el projecte davant "les nombroses multes del moviment per l'habitatge o l'assenyalament del moviment sindical". Pous i Gispert han assenyalat "l'Estat i els diferents governs autonòmics" com els responsables, perquè "no estan disposats a cedir ni un mil·límetre del poder que acumulen, un poder que utilitzen per reprimir-nos".
La Marató Antirepressiva finalitzarà el dia 12 de novembre amb un acte de cloenda.
La Marató Antirepressiva: el projecte de l'Esquerra Independentista per «visibilitzar la repressió»
Política
La iniciativa recorrerà el territori amb actes, concerts i xerrades per donar suport a les encausades
- L'esquerra independentista presenta -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Política Sánchez anuncia ajudes que doblaran l'assegurança obligatòria per a les víctimes d'Urda Bernat Surroca Albet
-
Política Junts denuncia Renfe per homicidi i lesions greus per l'accident a Gelida de principis d'any Oriol March
-
-
Política L'accident de Toledo enfonsa el PSOE i dona «supermajoria» al bloc PP-Vox, segons «El Mundo» Gerard Mira
-
Política Illa demana mantenir l'alta velocitat Barcelona-Madrid mentre es fan obres de millora Bernat Surroca Albet
Publicat el
11 de juny de 2022 a
les 10:18
Et pot interessar
-
Política El govern espanyol investiga possibles «ingerències estrangeres» en els aldarulls de Barcelona
-
Política
ERC anunciarà si demana la dimissió de Puente després de la compareixença al Congrés
-
Política
Nervis al PP pel temor al «sorpasso» de Vox a Catalunya
-
Política
Els «outsiders» del 29-N: quins partits són i a qui poden treure vots?
-
Política
El pes electoral de les desgràcies: l’accident d’Urda passarà factura el 29-N?
-
Política
El futur que espera a Junts després del retorn de Puigdemont
