Un centenar de persones s’han aplegat un 12 d’octubre més a Montjuïc convocats per Democràcia Nacional i altres grupuscles d’extrema dreta. Escoltats per un fort dispositiu policial, els assistents s’han trobat a les 11:00 del matí a la plaça Espanya i s’han dirigit a la plaça Sant Jordi, on s’ha celebrat l’acte polític entre proclames contra el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i l’independentisme.
Molts dels assistents lluïen banderes franquistes i simbologia nazi. Tot i que l’acte s’ha desenvolupat sense incidents, els Mossos d'Esquadra han identificat un home que duia una bandera nazi. Durant l’acte s’ha recordat a Pedro Chaparro, líder de Democràcia Nacional empresonat per l’assalt a Blanquera del 2013.
Hi haurà ampliació.
La ultradreta s'abraça a les banderes franquistes per celebrar el 12-O
Un centenar de persones s’han aplegat a Montjuïc escoltades per un fort dispositiu policial

- Dos dels assistents a l'acte de l'extrema dreta a Montjuïc. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 12 d’octubre de 2022 a les 12:47
Et pot interessar
-
Política Albiol: «Molts llatinoamericans tenen costum de fer festes a la platja, però no és acceptable»
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política El Consorci per a la Normalització Lingüística defensa que hi ha «més interès que mai» en aprendre català
-
Política La propera conferència de presidents autonòmics serà a Barcelona el 6 de juny
-
Política Sánchez acusa el PP d'utilitzar un «delicte» com la filtració dels WhatsApp per intentar tombar-lo