L'Ajuntament de Barcelona ha aprovat en la comissió de govern d'aquesta setmana l'últim tràmit per assumir la gestió de l'espai del Port Olímpic per 30 anys. La situació d'oci nocturn que ha mantingut la zona diversos anys ha estat motiu de polèmica i reivindicació entre els veïns.
La tinenta d'alcaldia d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat, Janet Sanz, ha assegurat que així la ciutat recuperarà un espai "de primer ordre" per convertir-lo en un "port ciutadà on predomini el verd, a disposició dels veïns dels barris propers, que pugui omplir-se d'activitats familiars, veïnals o esportives".
Així, el govern municipal vol "capgirar la imatge d'un Port Olímpic lligada a un oci nocturn que no ha deixat de generar problemes de convivència". Sanz confia que les obres de transformació puguin iniciar-se aviat.
L'Ajuntament de Barcelona vol «capgirar» el Port Olímpic per acollir activitats familiars, veïnals o esportives
Política
El consistori aprova l'últim tràmit per assumir les competències de gestió d'un espai que ara està centrat en l'oci nocturn
- Pedro Sánchez. -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Societat Els Bombers descarten donar per controlat l'incendi de les Gavarres aquest diumenge Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
-
-
Terra Catalunya es torna a enfrontar a temperatures extremes: consulta-les municipi a municipi Arnau Urgell i Vidal
-
Societat Almenys 16 cases cremades: totes les afectacions materials per l'incendi de les Gavarres Natàlia Pinyol
Publicat el
14 de setembre de 2019 a
les 15:10
Actualitzat el
14 de setembre de 2019 a les
15:15
Et pot interessar
-
Política
La història no explicada del naixement del PDECat
-
Política La corrupció castiga el PSOE i l'ascens de Vox dispara la dreta gairebé als 200 escons, segons «La Vanguardia»
-
Política
El sector educatiu avala endarrerir l'exigència del C2 de català als nous docents
-
Política
Dels nous catalans als catalans del segle XXI
-
Política
«Amb la dreta al poder, caldrà un front que vagi de Junts als Comuns amb ERC i PSC al centre»
-
Política El PSC defensa «coordinar una unitat d'acció» amb les esquerres davant l'onada ultra
