L'Ajuntament de Barcelona ha aprovat en la comissió de govern d'aquesta setmana l'últim tràmit per assumir la gestió de l'espai del Port Olímpic per 30 anys. La situació d'oci nocturn que ha mantingut la zona diversos anys ha estat motiu de polèmica i reivindicació entre els veïns.
La tinenta d'alcaldia d'Ecologia, Urbanisme, Infraestructures i Mobilitat, Janet Sanz, ha assegurat que així la ciutat recuperarà un espai "de primer ordre" per convertir-lo en un "port ciutadà on predomini el verd, a disposició dels veïns dels barris propers, que pugui omplir-se d'activitats familiars, veïnals o esportives".
Així, el govern municipal vol "capgirar la imatge d'un Port Olímpic lligada a un oci nocturn que no ha deixat de generar problemes de convivència". Sanz confia que les obres de transformació puguin iniciar-se aviat.
L'Ajuntament de Barcelona vol «capgirar» el Port Olímpic per acollir activitats familiars, veïnals o esportives
El consistori aprova l'últim tràmit per assumir les competències de gestió d'un espai que ara està centrat en l'oci nocturn

- Pedro Sánchez. -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de setembre de 2019 a les 15:10
Actualitzat el 14 de setembre de 2019 a les 15:15
Et pot interessar
-
Política L'Oficina Antifrau reclama 205.000 euros al seu exdirector Daniel de Alfonso per cobraments indeguts
-
Política El nou full de ruta d'Oriol Junqueras: què oferirà vuit anys després de l'1-O?
-
Política Junts, ERC, Comuns i CUP porten a Fiscalia la plantada de Millo i Gay a la comissió d'infiltracions policials
-
Política Felip VI «normalitza» les visites a Catalunya
-
Política Els Mossos ratifiquen que la fugida de Carles Puigdemont era imprevisible
-
Política «Que cessin els bombardejos»: Sánchez i Illa converteixen la Conferència de la Unesco en un clam contra el genocidi