L'Assemblea Nacional Catalana (ANC), l'Associació de Municipis per a la Independència (AMI) i Òmnium Cultural han convocat una concentració per a aquest dijous per expressar el seu suport a Carme Forcadell, després que la Fiscalia l'acusi dels presumptes delictes de desobediència i prevaricació.
La concentració tindrà lloc davant del Parlament de Catalunya a partir de les set del vespre. La Fiscalia Superior de Catalunya ha presentat aquest dimecres al TSJC la querella criminal contra la presidenta del Parlament per permetre la votació de les conclusions de la Comissió d'estudi del Procés Constituent el passat 27 de juliol, tot i que el Tribunal Constitucional (TC) l'havia advertit que no ho podia fer.
Les entitats sobiranistes convoquen una concentració de suport a Forcadell
Política
La protesta serà aquest dijous davant del Parlament a partir de les set del vespre |
ARA A PORTADA
-
Política ERC pressiona pel finançament mentre Sánchez busca el desllorigador de Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
-
-
Societat La destitució de la número dos de Niubó cronifica Educació com la pedra a la sabata del Govern Gerard Mira
-
Publicat el
19 d’octubre de 2016 a
les 14:15
Et pot interessar
-
Política
Dimiteix Tomás Carrión, número dos de Núria Parlon a Interior
-
Política
ERC avisa que la destitució de la secretària general d'Educació no resol el problema: «El repte és més profund»
-
Política
Sánchez obre un nou front amb Felip VI i insisteix que esgotarà la legislatura
-
Política
Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació»
-
Política
Catalunya davant l’ampliació de la Unió Europea
-
Política
Ceuta: invasió, crisi humanitària o supremacisme?
