[nointext]
Cinquena entrega de l'Europa de Demà, la sèrie de podcasts sobre els grans reptes de la Unió Europea, fruit de la col·laboració entre la revista El Món de Demà, dirigida per l'escriptor i filòleg Jordi Amat, i NacióDigital. En aquesta ocasió, sobre la taula hi ha els principals reptes econòmics que afronta la institució.
Jordi Amat, el professor de ciència política de la UOC Marc Sanjaume i el periodista i economista Gerard Miret se centren en la recuperació d'Europa després de la crisi de la Covid i la comparen amb els dos gegants mundials: la Xina i els Estats Units. A banda, també parlen del procés d'integració europea a través de l'economia i els seus orígens.
[despiece] Capítol 5: Una economia per a les persones
Amb qui? Oriol Aspachs, director d'Estudis de CaixaBank Research i Doctor per la London School of Economics, i el Dr. Fernando Guirao, catedràtic Jean Monnet d'Història al departament d'Economia i Empresa de la UPF
Veus: Jordi Amat, Marc Sanjaume, Gerard Miret
Escolta a: Spotify, Apple Podcast i Ivoox[/despiece]
La sèrie desgrana realitats d'Europa que han posat a prova la solvència de les institucions continentals, com els moviments migratoris -la crisi humanitària registrada al Mediterrani n'és l'expressió més crua-; altres emergències amb impacte social, com el canvi climàtic; i transformacions tecnològiques, com la revolució digital.
[noticiadiari]2/219971[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/220309[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/220645[/noticiadiari]
L'Europa de Demà, capítol 5: una economia per a les persones
Política
Cinquena entrega de la sèrie d'anàlisis sobre el futur de la Unió Europea: sobre la taula, els deures en matèria econòmica i de recuperació
ARA A PORTADA
-
Energia Catalunya, molt lluny de la sobirania elèctrica: el 84% del consum depèn de l'exterior Arnau Urgell i Vidal
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política Després del Mundial, un altre procés? Semblances i diferències entre el 2010 i el 2026 Oriol March
-
Política Anna Navarro, la gran aposta de Puigdemont a les últimes eleccions, deixa el Parlament Oriol March
-
Economia Més enllà de la Cambra de Comerç: què amaga el pols per les cadires de plata? Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
06 de juny de 2021 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Política
Sis mesos i un 8,6% després
-
Política
Drets Socials, una conselleria sota els focus
-
Política
El Tribunal de Comptes tampoc aplica immediatament l'amnistia malgrat l'aval d'Europa
-
Política L’empresari Julio Martínez implica Zapatero en les comissions pel rescat de Plus Ultra
-
Política El Constitucional començarà a decidir sobre l'amnistia després de la Diada
-
Política Els socis i l'oposició aprofiten el relleu a Drets Socials per demanar més canvis al Govern
