L'històric alcalde socialista de la Torre de Capdella, Josep Maria Dalmau, es presentarà per ERC a les pròximes eleccions municipals. El malestar amb la formació socialista va començar quan va rebre advertències del partit per cedir un local per votar l'1-O. Dalmau sempre va expressar el seu desig de poder votar argumentant que "creu en la democràcia".
Aquest dissabte ha revelat que ja fa un any va entregar el carnet del PSC, partit al qual va representar ja l'any 1979 a les eleccions. Després d'estar diferents legislatures a l'oposició, va ser l'any 2003 quan va guanyar per majoria absoluta i fins a l'actualitat. L'anunci s'ha fet durant la presentació de les candidatures d'ERC del Pallars Jussà, on tindrà candidats als 14 municipis.
El president de Parlament, Roger Torrent, ha presidit l'acte de presentació de candidatures a Tremp i ha dit que la voluntat d'ERC és explicar-se i anar incorporant molta gent amb la qual comparteixen valors de fa temps i ara es donen conte que també "un projecte polític", com ha estat el cas de l'alcalde de la Torre de Capdella.
L'històric alcalde socialista de la Torre de Capdella abandona el PSC i es presentarà per ERC a les municipals
La formació republicana tindrà llista als 14 municipis del Pallars Jussà
ARA A PORTADA
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La negociació dels pressupostos, en marxa: els Comuns fixen posició amb ERC distanciada Bernat Surroca Albet
-
Sumar, Comuns, IU i Més Madrid presentaran un projecte unitari el 21 de febrer per mantenir dempeus l'esquerra del PSOE Redacció
Publicat el
09 de febrer de 2019 a
les 19:20
Et pot interessar
-
Política
El Govern preveu la reobertura de Rodalies a principis de la setmana vinent
-
Política
Els Comuns esperen resposta del Govern en habitatge i Rodalies per avançar en els pressupostos
-
Política
La CUP també descarta la via Rufián: «És un projecte centrat a servir l'estat espanyol»
-
Política
L'Operació Rufián
-
Política
Els Comuns reclamen que la Generalitat pugui «planificar i executar obra» a Rodalies per aprovar els pressupostos
-
Política
ERC referma el «no» a la proposta de Rufián: «Cal una esquerra de quilòmetre zero»
