El ministre de Política Territorial i Memòria Democràtica, Ángel Víctor Torres, ha anunciat aquest diumenge que té càncer. Durant un discurs al Congrés del PSOE de Gran Canària, al qual ha assistit per clausurar-lo, ha explicat que el tumor és operable i que continuarà com a ministre, tot i que reduirà l'agenda.
Tal com ha explicat Torres, li van detectar la malaltia el febrer passat i es troba localitzada a la pròstata i és operable. Segons fonts consultades per la SER, tot apunta que aturarà l'activitat temporalment després de Setmana Santa, quan s'hagi aprovat la modificació de l'article 35 de la llei d'estrangeria per establir un sistema de repartiment de menors immigrants no acompanyats.
🔴 El ministro Ángel Víctor Torres anuncia que padece cáncer y su "abandono temporal de la política"
— RTVE Noticias (@rtvenoticias) March 23, 2025
Puedes seguir su comparecencia en el #Canal24Horas
🔹 https://t.co/0Ix6dDs3KFpic.twitter.com/pMwnYPIFm5
A l'acte del PSOE canari, Torres ha explicat que li han detectat "uns tumors" i que això l'obligarà a retirar-se temporalment de la política, tot i que no abandonarà el càrrec. Amb tot, s'ha mostrat optimista i ha explicat que ja hi ha data per a la intervenció "a finals d'abril". "Sortirà bé", ha dit entre aplaudiments de suport i escalf dels companys de partit.
El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha desitjat una "ràpida recuperació" a Torres. "T'envio tot el meu suport, estem tots amb tu", ha apuntat el màxim dirigent català en un missatge a través de les xarxes socials.