El president del PP, Pablo Casado, ha anunciat aquest diumenge que té Covid. Ho ha fet saber ell mateix a les xarxes després de donar positiu en un test d'antígens fet "després d'estar amb un contacte directe contagiat".
El líder dels populars ha assegurat que no té símptomes en un missatge que ha publicat en el seu perfil en la xarxa social Twitter en el qual també ha apuntat que continuarà treballant des de casa durant aquesta setmana.
"Seguiré el procediment establert treballant aïllat aquesta setmana", ha assenyalat. "Cuideu-vos molt", ha dit per tancar el tuit.
[plantillacoronavirus]
Pablo Casado dona positiu per Covid
El líder del PP explica que va tenir contacte directe amb una persona contagiada

- Pablo Casado, aquest dimarts al Congrés. -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2022 a les 19:08
Et pot interessar
-
Política El líder del PP a Barcelona Daniel Sirera denuncia un robatori d'objectes de la seva moto a Sant Antoni
-
Política El Govern reconeix que l’arribada de PP i Vox a la Moncloa «faria perillar els acords»
-
Política El futur incert dels pressupostos d'Illa
-
Política Illa se'n va «al setembre»: l'oposició suspèn el primer any del president a Palau
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza