El president del PP, Pablo Casado, ha anunciat aquest diumenge que té Covid. Ho ha fet saber ell mateix a les xarxes després de donar positiu en un test d'antígens fet "després d'estar amb un contacte directe contagiat".
El líder dels populars ha assegurat que no té símptomes en un missatge que ha publicat en el seu perfil en la xarxa social Twitter en el qual també ha apuntat que continuarà treballant des de casa durant aquesta setmana.
"Seguiré el procediment establert treballant aïllat aquesta setmana", ha assenyalat. "Cuideu-vos molt", ha dit per tancar el tuit.
[plantillacoronavirus]
Pablo Casado dona positiu per Covid
Política
El líder del PP explica que va tenir contacte directe amb una persona contagiada
- Pablo Casado, aquest dimarts al Congrés. -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
-
-
Política ERC i EH Bildu reeditaran la coalició al Senat en les eleccions del 29-N Neus Climent / Agències
-
Política Colau formalitza l'oferiment a Rufián per «sumar el seu lideratge» al Front Ampli Pau Espí Solé
-
Política Qui és Jordi Albert, el pla B d'ERC per al 29-N si Rufián consuma el trencament Lluís Girona Boffi
Publicat el
02 de gener de 2022 a
les 19:08
Et pot interessar
-
Política
La pinça s'ha trencat
-
Política
Junts avança en la reconstrucció de l'espai convergent: acord amb el partit de Marta Pascal
-
Política Vox reclama al Suprem que reactivi l'ordre de detenció de Puigdemont
-
Política
El PSOE estudia presentar-se conjuntament amb les esquerres per disputar el Senat al PP
-
Política El jutge del cas Leire descarta per ara investigar el PSOE
-
Política
Aliança Catalana no vol que se li vegi el llautó
