El president del PP, Pablo Casado, ha anunciat aquest diumenge que té Covid. Ho ha fet saber ell mateix a les xarxes després de donar positiu en un test d'antígens fet "després d'estar amb un contacte directe contagiat".
El líder dels populars ha assegurat que no té símptomes en un missatge que ha publicat en el seu perfil en la xarxa social Twitter en el qual també ha apuntat que continuarà treballant des de casa durant aquesta setmana.
"Seguiré el procediment establert treballant aïllat aquesta setmana", ha assenyalat. "Cuideu-vos molt", ha dit per tancar el tuit.
[plantillacoronavirus]
Pablo Casado dona positiu per Covid
El líder del PP explica que va tenir contacte directe amb una persona contagiada

- Pablo Casado, aquest dimarts al Congrés. -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2022 a les 19:08
Et pot interessar
-
Política Azcón veu «raons polítiques i no tècniques» en el debat sobre el trasllat de les pintures de Sixena
-
Política El govern espanyol assegura que l'actitud d'Ayuso contra el català i el basc ha «trencat» el PP
-
Política Mazón demana a Sánchez que convoqui eleccions mentre es nega a assumir responsabilitats per la dana
-
Política Les millors imatges de la conferència de presidents a Barcelona
-
Política El menú de la conferència de presidents: fet per un xef català i amb plats tradicionals
-
Política Illa tanca files amb Sánchez i demana un debat «rigorós» i sense «soroll» sobre el finançament