Joc curiós i sorprenent el d'aquesta nit al Parlament alhora de votar les esmenes a la totalitat a la Llei d'Acompanyament dels Pressuspostos. Finalment, la Llei ha superat el primer tram gràcies als vots en contra de CiU, PP i... (i aquesta ha estat la sorpresa) l'abstenció d'ERC a les esmenes a la totalitat de PSC, ICV, SI i C's.
Els republicans només han votat a favor de la seva esmena a la totalitat, per la que ha demanat votació separada. Una decisió política que pot significar moltes coses i es pot interpretar a gust de cada consumidor, i que no respon tampoc a la coherència del discurs dels republicans durant el debat de les esmenes. Una inversió de futurs? Un acord amagat? O simple mostra gratuïta a compte de fer un content un públic captiu? De fet, un estranya terna aritmètica: CiU, PP i l'abstenció dels independentistes. Els temps dirà, que explica el conte zen.
Picada d'ull d'ERC a CiU a darrera hora
Els republicans s'abstenen a les esmenes a la totalitat de la llei d'acompanyament de PSC,ICV,Si C's i permeten superar el tràmit
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2012 a les 20:37
Et pot interessar
-
Política El compromís d'Albiol amb el Pacte Nacional per la Llengua dura menys de 24 hores
-
Política Qui s'hi juga més?
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»
-
Política Feijóo, atrapat per la pinça Sánchez-Ayuso
-
Política Reunió imminent entre Junts i el PSOE
-
Política A Israel sempre li quedarà Aznar