Joc curiós i sorprenent el d'aquesta nit al Parlament alhora de votar les esmenes a la totalitat a la Llei d'Acompanyament dels Pressuspostos. Finalment, la Llei ha superat el primer tram gràcies als vots en contra de CiU, PP i... (i aquesta ha estat la sorpresa) l'abstenció d'ERC a les esmenes a la totalitat de PSC, ICV, SI i C's.
Els republicans només han votat a favor de la seva esmena a la totalitat, per la que ha demanat votació separada. Una decisió política que pot significar moltes coses i es pot interpretar a gust de cada consumidor, i que no respon tampoc a la coherència del discurs dels republicans durant el debat de les esmenes. Una inversió de futurs? Un acord amagat? O simple mostra gratuïta a compte de fer un content un públic captiu? De fet, un estranya terna aritmètica: CiU, PP i l'abstenció dels independentistes. Els temps dirà, que explica el conte zen.
Picada d'ull d'ERC a CiU a darrera hora
Política
Els republicans s'abstenen a les esmenes a la totalitat de la llei d'acompanyament de PSC,ICV,Si C's i permeten superar el tràmit
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de gener de 2012 a
les 20:37
Et pot interessar
-
Política
Dels nous catalans als catalans del segle XXI
-
Política
«Amb la dreta al poder, caldrà un front que vagi de Junts als Comuns amb ERC i PSC al centre»
-
Política El PSC defensa «coordinar una unitat d'acció» amb les esquerres davant l'onada ultra
-
Política Hisenda obre una inspecció fiscal a la família Zapatero
-
Política
Juanma Moreno, investit president d'Andalusia amb el suport de Vox
-
Política
Els pressupostos consoliden els nous blocs a Catalunya: i ara, què?
