Malestar a Premià de Dalt Decideix per la retirada de les estelades penjades per la plataforma a llocs emblemàtics de la població per la Diada. Segons denuncia l'associació, l'Ajuntament de Premià de Dalt, format per CiU-PP, va retirar a primera hora del matí de diumenge els guarniments que la Plataforma havia col·locat amb motiu de la celebració de l'11 de Setembre.
Premià de Dalt decideix va penjar tres estelades en llocs emblemàtics del poble: Monument a Rafael Casanova, Rotonda de la Font i Xemeneia de la Fàbrica, així com la col·locació de banderoles -estelada blava, groga i senyera- en els indrets més concorreguts del poble.
Segons ha informat Dani Carulla, portaveu de la plataforma, a Nació Digital, les estelades les van penjar dissabte per la nit i la "sorpresa fou que a primera hora ja estaven retirades". "Així mateix", afegeix Carulla, "un dels caps de la Policia Municipal de l'Ajuntament presidit per en Joan Baliarda, va justificar a la Plataforma la retirada de les estelades per una Ordenança Municipal que ho prohibeix". "Això sí, ens han dit que podem passar a buscar les banderes per les dependències municipals on les van guardar", ironitza Carulla.
Premià de Dalt treu estelades perquè va contra l'ordenança
Polèmica entre l'Ajuntament, en mans de CiU i PP, i Premià de Dalt Decideix
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 12 de setembre de 2011 a les 16:17
Et pot interessar
-
Política El govern espanyol i Podem pacten prioritzar els compromisos ambientals en l’ampliació del Prat
-
Política L’embargament d’armes a Israel ressuscita la majoria de la investidura
-
Política Podem cedeix i convalida el decret del govern espanyol d'embargament d'armes a Israel
-
Política El Tribunal Constitucional torna a avalar el gruix de la llei d’amnistia
-
Política Alvise Pérez, a judici per assetjar els excompanys de S'ha Acabat la Festa
-
Política «Ànims, Alberto»: Sánchez se'n riu de Feijóo en la sessió de control al Congrés