Malestar a Premià de Dalt Decideix per la retirada de les estelades penjades per la plataforma a llocs emblemàtics de la població per la Diada. Segons denuncia l'associació, l'Ajuntament de Premià de Dalt, format per CiU-PP, va retirar a primera hora del matí de diumenge els guarniments que la Plataforma havia col·locat amb motiu de la celebració de l'11 de Setembre.
Premià de Dalt decideix va penjar tres estelades en llocs emblemàtics del poble: Monument a Rafael Casanova, Rotonda de la Font i Xemeneia de la Fàbrica, així com la col·locació de banderoles -estelada blava, groga i senyera- en els indrets més concorreguts del poble.
Segons ha informat Dani Carulla, portaveu de la plataforma, a Nació Digital, les estelades les van penjar dissabte per la nit i la "sorpresa fou que a primera hora ja estaven retirades". "Així mateix", afegeix Carulla, "un dels caps de la Policia Municipal de l'Ajuntament presidit per en Joan Baliarda, va justificar a la Plataforma la retirada de les estelades per una Ordenança Municipal que ho prohibeix". "Això sí, ens han dit que podem passar a buscar les banderes per les dependències municipals on les van guardar", ironitza Carulla.
Premià de Dalt treu estelades perquè va contra l'ordenança
Política
Polèmica entre l'Ajuntament, en mans de CiU i PP, i Premià de Dalt Decideix
ARA A PORTADA
-
Societat La crisi de les proves PISA enterboleix un inici de curs enverinat per la vaga educativa Gerard Mira
-
Política Illa demana una treva als sindicats per poder resoldre els problemes de l'educació Bernat Surroca Albet
-
-
Política L'Audiència Nacional obre causa per investigar l'entrada massiva de migrants a Ceuta Bernat Surroca Albet
Publicat el
12 de setembre de 2011 a
les 16:17
Et pot interessar
-
Política L’advocat de Begoña Gómez demana ajornar l’audiència preliminar de dimarts
-
Política
Illa inicia l’Any Tarradellas vindicant el seu llegat: «Sabia que Catalunya només podia avançar unida»
-
Política
ERC demana explicacions a Marlaska per l'actuació policial contra un aficionat de l'Europa per dur una estelada
-
Política
Sánchez s'erigeix en «punta de llança» contra l'ascens de la ultradreta i crida a la resistència
-
Política
ERC defensa un independentisme inclusiu per la Diada: «Ser minoria porta a la derrota»
-
Política
L'expresident de Plus Ultra assenyala Zapatero: l'1% del rescat era per a ell
