"Crear l'expectativa d'una imminent proclamació de la Independència des del Parlament és, en el millor dels casos, confondre desig i realitat; i en el pitjor, és jugar frívolament amb les il·lusions de la gent". Amb aquesta lapidària frase el president d'ERC, Joan Puigcercós, es dirigeix a la militància a través d'una carta enviada aquest dimarts, per asserenar els ànims d'aquests moments "d'efervescència política".
Puigcercós recorda que ERC ha tingut fins ara el "monopoli del vot independentista" però no cal perdre els nervis per moltes opcions independentistes que sorgeixin. El cap de files d'Esquerra demana no confondre "fer un pas endavant" amb "una fugida endavant" i afirma que "crear l'expectativa d'una imminent proclamació de la Independència des del Parlament és, en el millor dels casos, confondre desig i realitat".
Puigcercós insisteix en la idea en aquesta expectativa és "jugar frívolament amb les il·lusions de la gent". Amb aquesta idea Puigcercós conclou que "l'endemà de les pròximes eleccions no hi haurà 68 diputats independentistes, i jo personalment no penso ser còmplice de cap operació basada en premisses falses, per molt benintencionades que siguin".
Puigcercós: "La proclamació unilateral d'independència és confondre desig amb realitat"
El president d'ERC remet una carta a la militància en què afirma "No penso ser còmplice de cap operació basada en premisses falses"
ARA A PORTADA
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
BComú exigeix a Collboni que prohibeixi ja les compres d'habitatge especulatives si vol pressupostos David Cobo
-
El pla Collboni per instal·lar 500 càmeres enfocarà als punts amb més delictes o manifestacions David Cobo
Publicat el 31 d’agost de 2010 a les 19:10
Et pot interessar
-
Política
I Esquerra, què?
-
Política
Junts avala la llei de Sánchez que obliga les grans empreses a respondre en català
-
Política
Al PP se li acumulen les desgràcies
-
Política
Estrasburg es pronunciarà la setmana que ve sobre la presó preventiva de Turull, Junqueras i Sànchez
-
Política
L'endemà del trencament
-
Política
Les famílies de les víctimes increpen Mazón al funeral d'Estat: «Assassí, te’n rius de nosaltres»
