L'expresident de la Generalitat i ara eurodiputat Carles Puigdemont ha criticat aquest dissabte l'acte que el president espanyol, Pedro Sánchez, protagonitzarà dilluns al Gran Teatre del Liceu de Barcelona per defensar l'indult als líders independentistes condemnats pel referèndum de l'1 d'octubre de 2017.
"Totes les operacions de màrqueting que ens han dedicat (encaix, tarannà, operació diàleg, pluja de milions) han acabat igual perquè era màrqueting, no pas política", ha publicat a Twitter.
A més, ha assenyalat que els que aposten pel "retrobament" que propugna Sánchez "són els mateixos que van dir que allò amb en Biden va ser una trobada", en referència a la breu conversa que van tenir el líder espanyol i el president dels Estats Units.
Puigdemont diu que l'acte de Sánchez al Liceu és una «operació de màrqueting»
Política
L'expresident qüestiona el "retrobament" que propugna el president espanyol
- Puigdemont, a l'Eurocambra -
- ACN
ARA A PORTADA
-
-
Política Turull celebra que el Suprem hagi quedat «desautoritzat» amb l'aval del TC a l'amnistia Oriol March
-
Societat Tres ferits en esfondrar-se el fals sostre de l'estació de Rodalies de Fabra i Puig a Barcelona Pau Espí Solé
-
Societat La Sagrada Família es fa un embolic amb el futur dels edificis afectats per l'escalinata de la Glòria David Cobo
-
Societat Collboni tira endavant amb Junts i ERC la pujada (progressiva) de la taxa turística als creueristes de pas David Cobo
Publicat el
19 de juny de 2021 a
les 20:29
Et pot interessar
-
Política
El desig d'Ayuso a TV3: «Si Catalunya i Madrid anessin juntes, serien imparables»
-
Política
El setge a la democràcia
-
Política
Junqueras veu a tocar l'aplicació plena de l'amnistia: «Ja no hi ha excuses»
-
Política El Constitucional avala amnistiar la malversació i aplana el camí del retorn de Puigdemont
-
Política
El Govern desvincula l'acord de país per l'educació de les negociacions amb els mestres
-
Política
La Moncloa es regira contra «l'escarni públic» a Begoña Gómez i justifica plantar Trump
