El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha advertit que el Parlament continuarà aprovant resolucions digui el que digui el Tribunal Constitucional o el govern espanyol o qui vulgui; els Parlaments aproven lleis per majories. El president ha assenyalat que la qüestió de confiança del 28 de setembre serà la primera fita per culminar el procés cap a la independència.
En aquest sentit, ha assegurat que aquesta serà la darrera vegada que la política espanyola s’equivoca amb nosaltres. I al setembre els hi quedarà clar i durant els mesos que vindran els hi quedarà encara més clar: se n’adonaran que d'error en error s'arriba a la desconnexió definitiva”, ha dit Puigdemont durant la seva intervenció a l’Escola d’Estiu de les Joventuts Nacionalista de Catalunya, que se celebra a Sant Esteve de Palautordera (Vallès Oriental).
Puigdemont referma que el Parlament seguirà actuant al marge del TC
El president considera que la qüestió de confiança serà la primera fita per culminar el procés cap a la independència
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juliol de 2016 a les 19:46
Et pot interessar
-
Política Albiol: «Molts llatinoamericans tenen costum de fer festes a la platja, però no és acceptable»
-
Política Mas es querella contra Fernández Díaz, Cospedal i l'empresa israeliana NSO per l'operació Catalunya i l'espionatge amb Pegasus
-
Política El Govern anuncia un primer paquet d'ajudes per combatre els aranzels de Trump
-
Política El Consorci per a la Normalització Lingüística defensa que hi ha «més interès que mai» en aprendre català
-
Política La propera conferència de presidents autonòmics serà a Barcelona el 6 de juny
-
Política Sánchez acusa el PP d'utilitzar un «delicte» com la filtració dels WhatsApp per intentar tombar-lo