Carles Puigdemont ha convocat per a aquest dimecres a les vuit del vespre els diputats de Junts per Catalunya al Parlament després de l'anunci de renúncia que els advocats de Jordi Sànchez han fet arribar aquest dimarts al tribunal que delibera sobre la seva petició de sortir de la presó. La reunió ha de servir per proposar el nom de Jordi Turull, avançat dilluns per NacióDigital, com a candidat a la investidura. Puigdemont participarà a la reunió a través de videoconferència.
Demà al migdia, el president del Parlament, Roger Torrent, compareixerà a la cambra catalana. L'anunci d'un contacte informatiu es produeix després que Junts per Catalunya (JxCat) i ERC ja hagin posat sobre la taula la possibilitat de proposar la investidura el fins ara conseller de la Presidència.
Puigdemont reuneix aquest dimecres els diputats de JxCat per proposar Turull
La reunió, a les vuit del vespre al Parlament, arriba després que la defensa de Jordi Sànchez hagi anunciat que renunciarà a l'escó
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de març de 2018 a les 21:54
Et pot interessar
-
Política L'Oficina Antifrau reclama 205.000 euros al seu exdirector Daniel de Alfonso per cobraments indeguts
-
Política El nou full de ruta d'Oriol Junqueras: què oferirà vuit anys després de l'1-O?
-
Política Junts, ERC, Comuns i CUP porten a Fiscalia la plantada de Millo i Gay a la comissió d'infiltracions policials
-
Política Felip VI «normalitza» les visites a Catalunya
-
Política Els Mossos ratifiquen que la fugida de Carles Puigdemont era imprevisible
-
Política «Que cessin els bombardejos»: Sánchez i Illa converteixen la Conferència de la Unesco en un clam contra el genocidi