L'entitat unionista Societat Civil Catalana (SCC) rebutja participar en el programa de debat '.CAT' que TV3 emetrà aquest dijous, 30 d'octubre, en entendre la televisió pública els convida "per excusar la seva falta de pluralitat i dissimular la seva alineació amb l'estratègia del president de la Generalitat de cara al 9-N".
Segons ha notificat la mateixa entitat, el 27 d'octubre va rebre la invitació per participar en un debat entre els partidaris del "sí" i els del "no" a la independència, però ha declinat la invitació per no esdevenir "còmplice de l'abús dels mitjans públics de comunicació", que sempre segon SCC "estan dedicats gairebé en exclusiva a alimentar el moviment secessionista".
A més, Societat Civil Catalana considera que el nou 9-N "és una burla a la democràcia a la qual no contribuirà de cap manera". Malgrat tot, l'entitat unionista s'ha mostrat "oberta a participar en aquells debats organitzats amb professionalitat i imparcialitat per refer els ponts del diàleg i del consens".
SCC rebutja participar en un debat a TV3 per «falta de pluralitat»
L'entitat unionista declina la invitació perquè considera que els mitjans públics "alimenten el moviment secessionista"
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
29 d’octubre de 2014 a
les 18:01
Et pot interessar
-
Política
Feijóo, un berenar a Waterloo
-
Política
El reencontre amb la Catalunya «lleial»: Felip VI i l'establishment homenatgen Samaranch
-
Política
Topada entre Illa i el president gallec pel nou finançament: «Catalunya no demanarà permís»
-
Política
«Ni rastre de Josep Piqué»: el Cercle escolta Feijóo amb escepticisme
-
Política
ERC recula i evita la compareixença d'Illa al Parlament pels escàndols del PSOE
-
Política
Xoc frontal entre Feijóo i el Cercle: «Per què no es posa d’acord amb el PSOE?»
