El president de la Generalitat, Quim Torra, ha assegurat aquest dimarts que el país viu "hores difícils". Davant de l'auditori de la Nit de l'Empresari ha apel·lat al "pacte" i el "diàleg" que el Govern practica amb els agents socials. "A la taula del diàleg hi tenim el telèfon per fer i rebre trucades", ha afirmat.
El cap de l'executiu català ha rememorat els greuges econòmics de Catalunya per part de l'Estat i ha recordat que el PIB dels catalans ha crescut sempre mes que el d'Espanya, com també ha estat superior la inversió estrangera.
Torra ha fet seves unes paraules de Mercè Rodoreda: "La meva manera de servir el meu país és fer la meva feina el millor que pugui"
Torra apel·la al diàleg davant dels empresaris
El president de la Generalitat intervé en la festa anual de la patronal Cecot i destaca: "a la nostra taula sempre hi ha un telèfon per rebre i fer trucades"
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’octubre de 2019 a les 20:20
Et pot interessar
-
Política Elisenda Alamany presenta candidatura per liderar ERC a les municipals del 2027
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador