L'entrada del nou govern de Mas comença a registrar alguna anècdota. Aquest és el cas de l'única conversa entre el conseller d'Empresa i Ocupació, Francesc Xavier Mena, i el secretari general d'UGT, Josep Mª Álvarez.
Segons el líder sindical, l'únic cop que ha parlat des que Mena és conseller ha estat aquest dimarts, durant dos minuts i per telèfon. "Estava a la dutxa quan m'ha telefonat" ironitzava el cap de files d'UGT.
El fet que només hagin parlat aquests dos minuts sorprèn perquè el conseller Mena avisava la setmana passada als sindicats que "no posessin pals a les rodes" a les reformes que proposava el Govern. Álvarez, intrigat, li ha respost que "no té cap pal guardat com a mínim fins que no sàpiga o el conseller expliqui quines són les rodes", per afegir "potser, segons les mesures li passem directament a trencar les rodes"
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de gener de 2011 a
les 13:15
Et pot interessar
-
Política
Juanma Moreno, investit president d'Andalusia amb el suport de Vox
-
Política El Parlament rebutja afegir la «lluita contra el frau» i la «prioritat nacional» en la gestió del padró
-
Política
El Govern estudia mesures contra el coworking que ha acomiadat una dona per parlar català
-
Política
Rufián acota el seu front: liderat per l'esquerra sobiranista i amb dret a l'autodeterminació
-
Política
Catalunya torna a tenir (per fi) pressupostos
-
Política
El jutge del cas Leire imputa la directora de la Guàrdia Civil
