[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qnvU2UWe2gA[/youtube]
"Ho tornarem a fer", "llibertat presos polítics" o "pels drets i la llibertat". Aquestes són algunes de les consignes que s'han vist aquest dijous al vespre projectades a la façana de l'Ajuntament de Barcelona, en el marc d'una campanya de mobilització permanent llançada per Òmnium Cultural després del judici de l'1-O.
L'acció és la segona en només tres dies, després que, la nit de dimarts, es projectessin altres missatges similars en diversos edificis representatius de la ciutat. "Defensarem els drets i les llibertats als carrers, a les places. Sortirem els cops que faci falta per manifestar-nos, sense cap por", ha proclamat l'entitat, després de l'acció.
La campanya d'Òmnium pretén reivindicar la mobilització i el dret a vot després que el judici al referèndum de l'1 d'octubre de 2017. A més de les projeccions, l'entitat presidida per Jordi Cuixart ha repartit tot de cartells pel territori en què s'hi pot llegir "Manifestar-nos, expressar, mobilitzar-nos, votar. Ho tornarem a fer" i amb els quals vol explicar que el judici i la futura sentència "no frenaran les ganes d'exercir drets fonamentals".
VÃDEO «Ho tornarem a fer», a la façana de l'Ajuntament de Barcelona
Segona acció reivindicativa en tres dies, en el marc d'una campanya de mobilització a càrrec d'Òmnium després del judici de l'1-O
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juny de 2019 a les 21:27
Et pot interessar
-
Política El líder del PP a Barcelona Daniel Sirera denuncia un robatori d'objectes de la seva moto a Sant Antoni
-
Política El Govern reconeix que l’arribada de PP i Vox a la Moncloa «faria perillar els acords»
-
Política El futur incert dels pressupostos d'Illa
-
Política Illa se'n va «al setembre»: l'oposició suspèn el primer any del president a Palau
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza