[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=h5YN9suN53Q[/youtube]
La sentència condemnatòria per abús sexual -i no agressió sexual- contra els cinc membres de "la Manada", condemnats tots ells a nou anys de presó, ha aixecat molta polseguera. La indignació va prendre el carrer la setmana passada, les crítiques a la decisió de l'Audiència Navarra ja han ressonat a l'ONU i aquest dijous ha aparegut en escena el magistrat que els volia absoldre.
Ricardo González assegura que està "molt tranquil" i "emocionat" pel suport que ha rebut dels seus companys en els darrers dies. Cal recordar que el ministre de Justícia va assegurar que en el Tribunal Superior de Justícia de Navarra i entre els professionals de la justícia de la comunitat autònoma en general "tots saben" que té "algun problema singular" i que el Consell General del Poder Judicial (CGPJ) hauria d'haver actuat "preventivament".
González ha fet aquestes declaracions en una concentració davant el Palau de Justícia de Pamplona per reclamar major independència judicial i de major qualitat.
VÃDEO Les primeres paraules del jutge que volia absoldre «la Manada»
La indignació per la sentència ha omplert els carrers d'arreu de l'Estat i ha generat una immensa onada mediàtica
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de maig de 2018 a les 15:10
Et pot interessar
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador
-
Política Tercer expedient del dia: Brussel·les avisa Espanya per no actualitzar la llei contra el blanqueig i la reducció de l'IVA
-
Política Laia Estrada estripa una foto de Felip VI al Parlament
-
Política El Parlament vol que els professionals sanitaris tinguin el B2 de català al cap d'un any de treballar
-
Política Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa