[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=snyqjhcaO9I[/youtube]
L'Onze de Setembre va marcar l'inici de la tardor republicana. Una Diada massiva amb més d'1 milió de persones al passeig de Gràcia i al carrer Aragó que van impulsar el camí cap al referèndum. L'ambient era molt calent: tot just s'acabaven d'aprovar les lleis del referèndum i de transitorietat i feia dos dies de la primera operació de la Guàrdia Civil amb la irrupció a la redacció d'El Vallenc.
NacióDigital commemora el primer aniversari de la tardor del referèndum amb una sèrie de vídeos a les xarxes socials. El de la Diada Nacional el podeu compartir des de les xarxes socials del diari.
VÃDEO Un any de la Diada del referèndum
La marxa va reunir més d'un milió de persones a poques setmanes de l'1-O
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de setembre de 2018 a
les 08:00
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
