[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7ByMHxvHVFk[/youtube]
El Govern va convocar el referéndum de l’1-O i l’Estat va respondre amb una forta campanya de repressió. La Guàrdia Civil va irrompre a la redacció d’El Vallenc. Agents de la benemèrita també van entrar a la redacció de NacióDigital i van identificar redactors.
Les concentracions de protesta pacífica es van estendre arreu del país. Les actuacions de la policia espanyola van continuar fins a l’1-O en impremtes, magatzems i empreses.
NacióDigital commemora el primer aniversari de la tardor del referèndum amb una sèrie de vídeos a les xarxes socials. El de la repressió als mitjans el podeu compartir des de les xarxes socials del diari.
VÃDEO Un any de la tardor republicana: la repressió als mitjans
L’Estat va respondre amb virulència a la convocatòria del referèndum de l’1-O
Publicat el 13 de setembre de 2018 a les 09:06
Et pot interessar
-
Política Cerdán a la presó, Zapatero amb Puigdemont: qui guanya i qui perd amb el terratrèmol al PSOE?
-
Política Collboni remunta i ja és l'únic polític que aprova al baròmetre de Barcelona
-
Política La preocupació per l'habitatge bat un nou rècord a Barcelona i ja supera la seguretat
-
Política Cuca Gamarra deixarà de ser la mà dreta de Feijóo al PP
-
Política Sánchez s'escuda en la «contundència» del PSOE contra la corrupció després de l'empresonament de Cerdán
-
Política El PSC i ERC treuen ferro a les paraules de Montero i garanteixen un «finançament singular per Catalunya»
ARA A PORTADA