[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7ByMHxvHVFk[/youtube]
El Govern va convocar el referéndum de l’1-O i l’Estat va respondre amb una forta campanya de repressió. La Guàrdia Civil va irrompre a la redacció d’El Vallenc. Agents de la benemèrita també van entrar a la redacció de NacióDigital i van identificar redactors.
Les concentracions de protesta pacífica es van estendre arreu del país. Les actuacions de la policia espanyola van continuar fins a l’1-O en impremtes, magatzems i empreses.
NacióDigital commemora el primer aniversari de la tardor del referèndum amb una sèrie de vídeos a les xarxes socials. El de la repressió als mitjans el podeu compartir des de les xarxes socials del diari.
VÃDEO Un any de la tardor republicana: la repressió als mitjans
L’Estat va respondre amb virulència a la convocatòria del referèndum de l’1-O
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de setembre de 2018 a
les 09:06
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
