ARA A PORTADA
-
Acció Els forats negres en la lluita contra el foc: 54 ajuntaments mai han tingut pla Arnau Urgell i Vidal
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Societat Itàlia compleix l'amenaça i tanca l'espai Schengen amb Espanya per la crisi de Ceuta Gerard Mira
-
Societat Més de la meitat dels migrants que han entrat a Ceuta ja han estat retornats al Marroc Marc Orts i Cussó
-
Política Sánchez usarà «tots els recursos» de l'Estat per evitar una nova «violació de la integritat territorial» Natàlia Pinyol
Publicat el
13 de desembre de 2016 a
les 09:50
És normal creuar-se per les carreteres pallareses amb tot tipus de fauna, des de porcs senglars, cabirols o daines, animals salvatges que al llarg de l'any provoquen nombrosos accidents de trànsit a les nostres comarques.
El que no és tant normal és que una daina és passegi pels carrers de Llavorsí. En aquest vídeo, compartit a Facebook per Lucia Trobat, es pot veure com l'animal fuig espantat per la carretera, lluny del seu hàbitat natural. Sortosament ni la daina ni ningú va prendre mal.
Et pot interessar
-
Política
La Fiscalia investiga l'exnúmero dos d'Empresa del govern d'Aragonès
-
Política
Calama rectifica i admet parcialment la petició de nul·litat de Zapatero
-
Política
La Fiscalia refreda l'amnistia de Jové i Salvadó malgrat l'aval europeu
-
Política
Illa es compromet a tenir una mobilitat i una educació «excel·lents» en breu
-
Política
Les sancions als mitjans per les infiltracions policials arriben al Parlament i al Congrés
-
Política
La Comunitat de Madrid ven l'àtic de luxe a Chamberí per «finançar la reconstrucció» pels incendis
