Unes 2.500 persones s'han aplegat aquest Cap d'Any al pla de Lledoners per donar escalf als presos polítics que es troben a la presó de Sant Joan de Vilatorrada. Dos grups més també han celebrat el Cap d'Any vora les presons de Puig de les Bases i Mas Enric, on hi ha les preses.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=luzuxYeUi-4[/youtube]
La revetlla de Cap d'Any, organitzada des d'Omplim Lledoners ha aplegat a molta gent per fer un sopar de carmanyoles. Abans, el Joan Bonanit havia fet la seva habitual salutació, i després ha sonat música amb temes triats entre els propis presos i exiliats polítics. A les 12 de la nit, quan més gent s'ha aplegat al pla, unes 2.500 persones, s'han picat els quarts i les dotze campanades amb una campana portada expressament per un campaner de les Borges Blanques.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=DseAzBK-IgI[/youtube]
Després d'això la música ha seguit durant la nit, una nit que molts dels assistents a les campanades faran allà mateix.
VÃDEOS Unes 2.500 persones celebren l'entrada al 2019 des del pla de Lledoners
Sopar de carmanyola, música triada pels presos i exiliats polítics, dotze campanades i revetlla al costat del Centre Penitenciari
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de gener de 2019 a les 07:15
Et pot interessar
-
Política L’Espanya del cafè per a tothom es crema
-
Política El PP titlla Sánchez d'«incompetent» i el PSOE acusa els barons populars de de «zero utilitat»
-
Política «Illa no té un xec en blanc, però no tenir pressupostos seria un gran fracàs de país»
-
Política Illa arrencarà el curs fent efectiu el reforç del personal de la Hisenda catalana
-
Política Junqueras i Otegi es reuniran a Sant Sebastià per analitzar la situació política
-
Política Gonzalo Boye creu que la «desmobilització» dificulta l'ús d'una eina clau per a l'independentisme