Montserrat Venturós, alcaldessa de Berga, ha carregat contra el Govern aquest divendres a la nit, hores més tard que el jutge l'hagi deixat en llibertat després de declarar. "Hi ha responsabilitats a nivell de Govern. Sembla mentida que hi hagi una ordre de detenció i que la conselleria d'Interior ho desconegui", ha assegurat Venturós en un avanç de l'entrevista que li ha fet Ricard Ustrell per Catalunya Ràdio. En la conversa, que es podrà escoltar aquest dissabte a partir de 3/4 de 9 a El Suplement l'alcaldessa ha detallat que el jutge no li ha advertit res i que s'ha limitat a fer-li preguntes.
El diàleg ha estat enregistrat aquest vespre a Berga, just després de la concentració de suport a la Plaça Sant Pere on hi han assistit un miler de persones, entre elles la presidenta del Parlament, Carme Forcadell, i Joan Tardà, diputat d'ERC.
Precisament aquesta nit en una entrevista a TV3 l'alcaldessa ha demanat que les persones que vulguin desobeir tinguin el suport del Govern i les institucions catalanes i "no es doni més peu a què l'estat espanyol continuï judicialitzant càrrecs electes". Venturós ha dit que la seva detenció "es podia haver tractat de moltes maneres" i ha lamentat que es tracti d'una qüestió judicial i no política.
Venturós critica el Govern: «Sembla mentida que hi hagi una ordre de detenció i que Interior ho desconegui»
"Hi ha responsabilitats a nivell de Govern", assegura l'alcaldessa de Berga en l'avançament d'una entrevista que s'emetrà aquest dissabte a Catalunya Ràdio
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de novembre de 2016 a les 22:42
Et pot interessar
-
Política Reunió imminent entre Junts i el PSOE
-
Política A Israel sempre li quedarà Aznar
-
Política L'Església no s'estova amb Illa
-
Política Albiol dona suport al Pacte Nacional per la Llengua i es desmarca del PP
-
Política Escletxa a Barcelona amb la Flotilla: la dreta en fa befa mentre PSC, BComú i ERC demanen protecció
-
Política Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu»