[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qUGObv-9Zzg[/youtube]
La Cecot celebra la Nit de l'Empresari a la sala gran del Teatre Nacional de Catalunya (TNC), en el que s'ha convertit en una de les cites obligades de la societat civil catalana. Crits de "Llibertat" han retronat, en una sala plena de gom a gom, a l'inici del discurs del president de la Cecot, Antoni Abad, que s'ha referit als "absents", i en presència del president Quim Torra.
A la sala gran del TNC hi eren, a banda de l'amfitrió, Antoni Abad, president de la Cecot, el president del Parlament, Roger Torrent; el vicepresident del Govern, Pere Aragonès; diversos consellers com Jordi Puigneró, de Polítiques Digitals i Administració Pública; Àngels Chacón, d'Empresa i Coneixement; Chakir El Homrani, de Treball; Damià Calvet, de Territori i Sostenibilitat; l'expresident Artur Mas; el de Foment del Treball Josep Sánchez Llibre, i el de la Cambra Joan Canadell.
Una setmana de mobilitzacions contra la sentència al procés, en set minuts. Vídeo: Martí Urgell
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=62yRRS7epuk[/youtube]
VÍDEO Crits de «Llibertat!» retronen a la Nit de l'Empresari
Política
La patronal terrassenca Cecot celebra la seva festa anual al TNC en presència del president de la Generalitat
- 1200_1571771788Nit_de_lEmpresariat
ARA A PORTADA
-
Societat Tres preguntes estancades a Ceuta, vint dies després de l'esclat de la crisi migratòria David Cobo
-
Societat Interior eleva fins als 2.168 els menors migrants a Ceuta després de la crisi migratòria ACN
-
Boscos Josep Antoni Mur, inspector en cap dels Agents Rurals: «Augmentar penes pels incendis intencionats no tindria cap efecte» Arnau Urgell i Vidal | Carlos Albaladejo
-
Publicat el
22 d’octubre de 2019 a
les 21:16
Actualitzat el
22 d’octubre de 2019 a les
22:05
Et pot interessar
-
Política
L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo»
-
Política El Govern agilitza l'atenció ciutadana per «apropar» els serveis públics
-
Política
Junts torna a reclamar les competències d’immigració: «Quan a Ceuta s’esternuda, Catalunya es constipa»
-
Política
Dos anys de president Illa
-
Política
El govern espanyol reforça l'acollida de migrants i evita el xoc amb el govern de Ceuta
-
Política
El president de Ceuta llança un ultimàtum a Pedro Sánchez per la crisi migratòria
