La segona aventura de Xavier Trias a l'Ajuntament de Barcelona ha estat plena d'alts i baixos, de celebracions eufòriques i decepcions d'última hora. Ara, amb la publicació del decret que determina el règim dels 41 regidors del consistori, El Periódico recull que el líder de l'oposició s'ha acollit al règim d'assistències i, per tant, renuncia al seu sou.
La decisió, però, respon a la voluntat de Trias de no suspendre la jubilació i continuar cobrant un subsidi que és incompatible amb el salari a l'Ajuntament. El futur del líder del grup municipalista de Trias per Barcelona és incert i, com va anunciar durant la campanya, si no és per encapçalar el govern municipal, vol "marxar cap a casa".
[noticiadiari]2/258529[/noticiadiari]
Així doncs, segons han explicat fonts properes a Trias a betevé, l'exalcalde de Barcelona no vol suspendre el subsidi de jubilació que percep, perquè l'haurà de recuperar en uns mesos, després de les eleccions espanyoles del 23 de juliol. La resta de regidors del partit també han renunciat al sou, així com la regidora dels comuns Jess González.
Xavier Trias renuncia a cobrar el sou de regidor a l'Ajuntament de Barcelona
Política
La continuïtat del cap de l'oposició no és segura i no vol suspendre la jubilació
- Xavier Trias, en un consell nacional de Junts. -
- Junts
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juny de 2023 a
les 20:37
Et pot interessar
-
Política
«Avançar» de bracet d'Aliança
-
Política
Un jutjat de Madrid investiga la compra de l’àtic de luxe del govern d’Ayuso
-
Política
Les cues de palla a Ceuta
-
Política
Deixar el país enrere
-
Política
El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox
-
Política
El Marroc reclama a Espanya el retorn dels menors no acompanyats que hi ha a l'Estat
