Ripoll reobre la històrica discoteca Master's per Nadal

L’organització anirà a càrrec de la Comi, l’entitat que gestiona la Festa Major

Publicat el 13 de desembre de 2021 a les 13:51
Actualitzat el 15 de desembre de 2021 a les 11:29
La Comi, l’entitat que organitza la Festa Major de Ripoll, obrirà la discoteca Master’s aquest Nadal, els dies 24, 25 i 5 de gener. Durant totes les sessions, els assistents hauran de complir les mesures Covid obligatòries en l'oci nocturn (sortirà informació a l’Instagram de l’entitat). 

Les entrades es venen totes per Internet, són limitades i ja es poden comprar. El preu de totes les sessions és de 5 euros, (horari d'obertura, de la 1 a les 7 del matí).

La Comi també organitza la festa de cap d'any, al pavelló. També es poden adquirir les entrades, per 22 euros.

L’entrada de cap d’any inclou, per als menors, tres refrescs i esmorzar, i per als majors, dues consumicions i esmorzar. La música anirà a càrrec de Dj Enka, Adrià Ortega, o Dj Kastix.

La discoteca Master's -l’única que hi havia a Ripoll- va obrir per última vegada el 2020, just abans de la pandèmia. Es tracta d’una de les sales emblemàtiques de la comarca amb més de 30 anys d'història.