El cantant Josep Tero actuarà el proper dijous 18 d'agost al Museu d'Història de Catalunya, situat a Barcelona, i dos dies més tard ho farà a l'Esglèsia de Sant Esteve de Llanars, a la Vall de Camprodon.
Josep Tero farà a Llanars el dissabte 20 d'agost un recull dels seus millors temes publicats en set discs i també aprofitarà per estrenar algunes cançons que s'inclouran en un nou. Estarà acompanyat per Ferran Martínez a l'acordió i a la direcció; per Pep Coca al contrabaix, i per Stanislav Stepanek al violí.
L'església de Llanars té les característiques acústiques adequades a la proposta d'aquest recital que, igualment, ha estat present en moltes altres esglésies de característiques semblans d'arreu de tot el territori catalanoparlant. El concert començarà a les deu de la nit i l'entrada serà gratuita.

ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’agost de 2005 a les 09:06
Et pot interessar
-
Societat Les millores de les escoles públiques de Ripoll que s'han fet durant l’estiu
-
Societat Comença la prova per descongestionar el trànsit al barri vell
-
Societat Afectacions al trànsit pel pas de La Vuelta 2025 per Ripoll
-
Societat El Ripollès i tres més: avís per temps violent amb esclafits i mànegues
-
Societat Obren les inscripcions per participar en la 5a Cursa de la Dona de Ripoll
-
Societat Mor un motorista a les Llosses