El municipi de Ribes de Freser celebrarà també aquest diumenge la Diada de Sant Jordi. A part de la tradicional venda de roses i llibres hi haurà també un concurs infantil de dibuixos de Sant Jordi amb diverses categories segons l'edat del nen. Aqui podeu consultar els actes programats i les bases del concurs.
- Durant tot el dia venda de ROSES i penjada de POEMES de SANT JORDI a la plaça del mercat a càrrec de l' Associació de Joves NARINANT.
- A partir de les 10:00 h. del matí fins a les 12:00 del migdia a la plaça del mercat CONCURS INFANTIL DE DIBUIXOS DE SANT JORDI :
Diverses categories per edats de 2 fins a 13 anys
Tres PREMIS per a cada categoria, no cal dur material
- A les 12:00 h. CONTES TEATRALITZATS amb la collaboració del Centre de Lectura del Freser a la plaça del mercat amb l'actuació
" Dos personatges estan decidits a explicar-nos la llegenda de Sant Jordi amb tota mena de detalls, costi el que costi! En llenguatge de clown, de manera divertida i estrafolària, ens ho passarem molt bé descobrint d'una manera diferent aquesta gesta i coneixent les peripècies del drac, la princesa i el cavaller més famós de Catalunya !"
- A les 13:00 h SELECCIÓ per part del jurat dels DIBUIXOS DE SANT JORDI i lliurament de PREMIS.
- A les 14:00 h. CANTS DE SANT JORDI a càrrec de la CORAL DE RIBES
Bases del concurs de dibuix infantil:
1.Per participar en el Concurs de dibuixos de Sant Jordi us esperem el dia 23 d'abril a la plaça del mercat de 10 del matí a les 12 del migdia i el jurat farà la selecció dels dibuixos guanyadors i lliurament de premis el mateix dia de Sant Jordi a partir de les 13:00 hores.
2.Els dibuixos només es podran presentar amb el material que es donarà a cada participant a la plaça del mercat, per tant no cal dur papers, ni colors .
3.Els dibuixos que participaran en el concurs, només es poden fer el mateix dia de Sant Jordi a la plaça. No es poden dur ni fer a casa.
4.Aquest Concurs es classificarà per edats :
1ª Categoria : Dibuixos de nens i nenes de 2 a 5 anys.
2ª Categoria : Dibuixos de nens i nenes de 6 a 9 anys.
3º Categoria : Dibuixos de nens i nenes de 10 a 13 anys.
5.El dibuix que heu de fer ha de ser representatiu de la LLEGENDA DE SANT JORDI i els seus personatges.
6.Hi haurà un JURAT amb la participació de l'alcalde de la nostra vila i d'altres persones vinculades al mon de la cultura que avaluaran tots els dibuixos que participin en el concurs.
7.Es valoraran els dibuixos per edats segons les categories establertes i de cadascuna es triarà tres dibuixos guanyadors segons els següents criteris :
El dibuix de millor qualitat tècnica.
El dibuix més original i creatiu.
El dibuix més simpàtic i divertit.
8.Els dibuixos NO portaran el nom ni cognoms dels participants, només un número al darrera del dibuix i els organitzadors tindran un llistat secret amb els noms dels participants i els números dels dibuixos concursants.
9.Tots els dibuixos que participin seran exposats en un plafó que s'exposaran a la plaça del mercat durant la jornada de Sant Jordi.
10.Les tres categories tindran tres PREMIS cadascuna i sortiran en la pàgina web de la Fundació Televall. 1 dels dibuixos guanyadors, es publicarà en el butlletí informatiu de La Gaseta ( Primavera 2006); el qual també serà escollit pel jurat .
11.L'organització es reserva el dret de fer l'ús i reproducció parcial o total que consideri oportú dels dibuixos guanyadors així com de tots els dibuixos que participin en el concurs.
12.Pensa una bona idea, imaginat el dibuix, fes-lo el millor possible, transformat en un excellent pintor o pintora i no oblidis que el més important és PARTICIPAR i fer un dibuix que més t'agradi sobre la Llegenda de Sant Jordi.
Sant Jordi a Ribes de Freser

Ara a portada
Publicat el 21 d’abril de 2006 a les 12:17
Et pot interessar
-
Societat Ripoll multa tres manifestants per una protesta contra la prohibició del cartell de festa major
-
Societat Retorna la Fira de les 40 hores de Ripoll
-
Societat Dos grups d'excursionistes queden atrapats al Pirineu per les nevades
-
Societat Sant Joan de les Abadesses farà un minut de silenci pel veí mort en una allau a Armènia