
La Penya Blau i Grana de Ripoll, organitzadora de la vuitena edició de la Trobada de Penyes d'Osona i el Ripollès, ha fet una crida a omplir els balcons i finestres de Ripoll de banderes blaugranes. Una petició per donar color a un esdeveniment que se celebrarà el proper dissabte 18 de juny i que esdevindrà la primera gran activitat amb projecció pública que organitza la penya ripollesa des de la seva recuperació el setembre de 2009.
El programa d'activitats de la trobada, que l'any passat es va celebrar a Taradell, inclou des d'una ofrena a la tomba del Comte Guifré a una arrossada popular passant per un partit de futbol entre els socis de les penyes del Ripollès amb les d'Osona. La festa, que s'allargarà fins a la matinada, acabarà amb un sopar al pavelló i un concert de Virusa la Lira. Les inscripcions, que es tancaran finalment el dia 15, costen 30 euros pels adults i 20 euros pels menors de 12 anys i inclouen l'esmorzar, dinar i el sopar, entrades pel museu i el monestir així com una consumició al concert.
Un dels punts àlgids de la celebració serà la descoberta d'una placa per commemorar la refundació de la penya ripollesa a càrrec del vicepresident del club Jordi Cardoner. També hi ha prevista l'assistència de Josep Maldonado (directiu de la Fundació del club) i Albert Marco (director del Consell Català de l'Esport) així com les diverses autoritats de la vila i de la comarca. A més, els participants podran veure els trofeus de Lliga i Champions, aconseguits pel primer equip el passat mes de maig.
La Trobada de penyes a Twitter (#penyesosonaripolles)
Més informació al web de la penya
Trobada al local social de la Penya i esmorzar popular (10:00)
Ofrena floral a la tomba del Comte Guifré. Monestir (11:00)
A continuació, desfilada d'estàndards amb la recepció de l’alcalde de la vila
Visita guiada pel centre de Ripoll: el Ripoll Mil·lenari (12:00)
Arrossada popular. Pista del pla de Sant Pere (14:00)
Temps lliure per aprofitar les entrades al monestir i al nou museu (16:00)
Partit de futbol penyes d’Osona contra penyes del Ripollès. (18:00)
Sopar de gala. Descobriment de la placa de la refundació de la Penya Blau i Grana. Pavelló (21:30)
Concert amb el grup Virus. Plaça de la Lira (24:00)

Galeries de fotos
Trobada de Penyes 2009 (Xevi Mas)
Trobada de Penyes 2009 (Xevi Mas)