El cap de setmana poliesportiu està marcat pel nou intent de la UE Ripoll d'aconseguir la seva primera victòria a Segona Catalana de bàsquetbol. Després de tres derrotes rep el Cardedeu un equip que tampoc sap el què és guanyar. Al Campionat Territorial el CB Campdevànol es desplaçarà a la Jonquera mentre que les noies de la UE Ripoll intentaran sumar la segona victòria de la temporada a Celrà.
En hoquei patins l'HC Ripoll continua com a colider de Primera Catalana malgrat no poder jugar la tercera jornada. Amb dos victòries al sarró rebrà el Rodà a casa.
En futbol sala el Bar Casal Sant Pau debutarà a la Preferent Catalana després que se suspengués la primera jornada. A Divisió d'Honor el Comforsa Ripoll rebrà l'Atlètic Vinyols mentre que el FS Campdevànol es desplaçarà fins al Bruc. A Territorial el Ripoll Sant Joan i el Comforsa Ripoll B viatjaran a les pistes del Blanda i el Sant Genís respectivament.
Bàsquet
Segona Catalana (Grup 3)
UE Ripoll Esports 2000 - Cardedeu
Campionat Territorial (Grup 1, fase prèvia)
La Jonquera - CB Campdevànol
Tercera Territorial Femenina (Grup 1)
Celrà - UE Ripoll Esports 2000
Hoquei Patins
Primera Catalana
HC Ripoll - Roda
Futbol Sala
Divisió d'Honor
FS Comforsa Ripoll – Atlètic Vinyols
El Bruc - FS Campdevànol
Divisió Territorial
Blanda - Ripoll Sant Joan
Sant Genís - FS Comforsa Ripoll B
Preferent Catalana
FS Bar Casal Sant Pau - Porqueres
Ara a portada
Publicat el 09 d’octubre de 2009 a les 15:04
Et pot interessar
-
Esports La ripollesa Sara Ismael jugarà la Queens League
-
Esports «És el millor dia de la meva vida»: Aleix Garrido debuta amb el primer equip del Barça
-
Esports Volta a Catalunya 2023 al Ripollès: quines afectacions de mobilitat hi haurà?
-
Esports Fil a l'agulla a la construcció d'un rocòdrom a Ogassa