Campdevànol crea noves xarxes socials per promocionar el turisme

"Campdevànol, la Porta del Pirineu", el lema del nous Facebook i Instagram

Publicat el 04 de juny de 2020 a les 12:17
En el marc del Pla de Xoc sorgit de la Taula d’Emergència del sector turístic de Campdevànol, aquesta setmana l'Ajuntament ha obert i engegat diferents comptes a les xarxes socials, que tenen com a objectiu impulsar el turisme a la localitat i donar a conèixer el municipi arreu.

En aquest sentit, s’ha obert un compte a Facebook i un altre a Instagram, amb el lema "Campdevànol, la Porta del Pirineu", i properament també s’obrirà un canal de YouTube.

"A part de ser un aparador del nostre entorn, paisatges, tradicions i acivitats, aquestes plataformes també han de servir per ajudar als establiments d’allotjament, comerços, bars i restaurants a promocionar-se", diu l'Ajuntament en una nota. "Les xarxes socials serviran per mostrar els nostres encants com a municipi però també s’hi faran concursos i sortejos de productes amb la finalitat de atraure gent a visitar-nos", afegeix.

[noticiadiari]2/202103[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201655[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203177[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203385[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/203378[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202916[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202926[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/202806[/noticiadiari]