La Policia de la Generalitat ' Mossos d'Esquadra de l'Àrea Bàsica Policial del Ripollès va detenir ahir Gogita N, de 24 anys, i Vaja N, de 19 anys, ambdós veïns de Berga, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb intimidació i detenció il·legal.
El passat dia 17 es va produir un robatori amb intimidació i detenció il·legal en una masia de Les Lloses. Fruit del treball conjunt de les unitats d'investigació dels mossos de Ripoll i Berga, l'endemà dels fets es van detenir tres persones vinculades amb l'assalt.
Amb aquestes detencions no es va donar la investigació per tancada, atès que hi havia tres persones més relacionades amb el cas, que si bé estaven identificades, no havien estat localitzades.
Finalment ahir es van detenir els dos presumptes autors materials de l'atracament i detenció il·legal, un dels quals. Gogita N, havia estat treballant un temps a la masia assaltada.
Es dóna el cas que ahir mateix es va presentar una tercera persona, un home, a una comissaria del Cuerpo Nacional de Policia de Barcelona, i es va autoinculpar d'haver participat en el robatori. L'home va quedar detingut i els mossos el van traslladar fins a la comissaria de Ripoll.
Els detinguts, de qui no consten antecedents, passaran properament a disposició del Jutjat d'Instrucció de Ripoll.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juny de 2005 a
les 18:20
Et pot interessar
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
-
Societat
Mor Marina Vilalta, la pastora en actiu més longeva de Catalunya, als 99 anys
-
Societat
«L'odi no t'apuja el sou»: la UGT presenta a Ripoll la campanya contra el discurs de l'extrema dreta
