La Policia de la Generalitat ' Mossos d'Esquadra de l'Àrea Bàsica Policial del Ripollès va detenir ahir Gogita N, de 24 anys, i Vaja N, de 19 anys, ambdós veïns de Berga, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb intimidació i detenció il·legal.
El passat dia 17 es va produir un robatori amb intimidació i detenció il·legal en una masia de Les Lloses. Fruit del treball conjunt de les unitats d'investigació dels mossos de Ripoll i Berga, l'endemà dels fets es van detenir tres persones vinculades amb l'assalt.
Amb aquestes detencions no es va donar la investigació per tancada, atès que hi havia tres persones més relacionades amb el cas, que si bé estaven identificades, no havien estat localitzades.
Finalment ahir es van detenir els dos presumptes autors materials de l'atracament i detenció il·legal, un dels quals. Gogita N, havia estat treballant un temps a la masia assaltada.
Es dóna el cas que ahir mateix es va presentar una tercera persona, un home, a una comissaria del Cuerpo Nacional de Policia de Barcelona, i es va autoinculpar d'haver participat en el robatori. L'home va quedar detingut i els mossos el van traslladar fins a la comissaria de Ripoll.
Els detinguts, de qui no consten antecedents, passaran properament a disposició del Jutjat d'Instrucció de Ripoll.
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de juny de 2005 a
les 18:20
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
