El Consell Comarcal del Ripollès intentarà iniciarà l´any que ve la construcció del centre de recollida d´animals abandonats en un terreny cedit per l´Ajuntament de Ripoll i situat a la vora de la depuradora d'aigües, segons informa Diari de Girona.
El problema és que la Generalitat té previstos els diners, 114.218,99 euros, reservats dins del pla d´obres i serveis. La resta dels fons fins a arribar als 120.230,52 euros del cost global del projecte els ha d´aportar l´ens comarcal.
El conseller Jordi Batchelli ha explicat que l´ens està mirant quines possibilitats hi ha que el finançament s´avanci. Quant al projecte, les noves gosseres doblarien la capacitat de les actuals. A mitjan any que ve el consell traurà a concurs la seva gestió, però Batchelli confia poder comptar amb la col·laboració de l´Associació Refugi d´Animals del Ripollès.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juliol de 2005 a
les 08:02
Et pot interessar
-
Societat
Continua tallada la N-260, la principal artèria del Ripollès
-
Societat
Presó provisional sense fiança per al detingut per una agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Detenen dos treballadors de Vall de Núria pel robatori de la caixa forta
-
Societat
Vols el carnet de conduir? Una autoescola de Ripoll, la tercera amb més aprovats
-
Societat
Dues persones intoxicades per la mala combustió d'una caldera a Camprodon
-
Societat
Les millores de les escoles públiques de Ripoll que s'han fet durant l’estiu
