El Consell Comarcal del Ripollès intentarà iniciarà l´any que ve la construcció del centre de recollida d´animals abandonats en un terreny cedit per l´Ajuntament de Ripoll i situat a la vora de la depuradora d'aigües, segons informa Diari de Girona.
El problema és que la Generalitat té previstos els diners, 114.218,99 euros, reservats dins del pla d´obres i serveis. La resta dels fons fins a arribar als 120.230,52 euros del cost global del projecte els ha d´aportar l´ens comarcal.
El conseller Jordi Batchelli ha explicat que l´ens està mirant quines possibilitats hi ha que el finançament s´avanci. Quant al projecte, les noves gosseres doblarien la capacitat de les actuals. A mitjan any que ve el consell traurà a concurs la seva gestió, però Batchelli confia poder comptar amb la col·laboració de l´Associació Refugi d´Animals del Ripollès.
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de juliol de 2005 a
les 08:02
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
