El conseller Joan Puigcercós visita Ripoll, Sant Quirze de Besora i Montesquiu

Publicat el 26 de gener de 2007 a les 21:26
 
Joan Puigcercós arribarà a les 9.00 hores a l'Ajuntament de Sant Quirze de Besora i allà el rebran l'alcalde, David Mascarella, i la resta de membres del consistori, amb els quals mantindrà una breu reunió després de signar en el Llibre d'Honor. Una hora després el conseller arribarà a l'Ajuntament de Montesquiu on es reunirà amb l'alcalde, Antoni Martín, i la resta de l'equip de govern.
 
A les 11 hores, Puigcercós arribarà al Casal de Gent Gran de Ripoll on el rebrà l'alcadessa de Ripoll, Teresà Jordà; el secretari general del Departament de Governació i Administracions Públiques, Jaume Oliveras; el secretari d'Acció Ciutadana d'aquest Departament, Francesc Simó; la responsable del Casal, Anna Rigau, i els membres del Consell de Govern del Casal de Gent Gran de Ripoll, amb els quals mantindrà una breu reunió de treball. Després de la visita als equipaments del Casal, el conseller anirà a l'Oficina d'Acció Ciutadana de Ripoll i en visitarà les dependències.
 
Presentació de la campanya i de l'exposició "Civisme arreu"
 
A les 12 hores el conseller arribarà al Casal Cívic i Hotel d'Entitats Ripoll - la Devesa del Pla, on el rebrà la responsable de l'equipament, Dolors Martínez; la responsable del Consell Consultiu de la Gent Gran del Ripollès, Maria Picola, i representants de les entitats de la comarca del Ripollès i de l'empresa gestora de l'equipament, Vincle. Tot seguit presentarà la campanya i l'exposició "Civisme arreu", tret de sortida de la campanya de foment del civisme adreçada als municipis de menys de 10.000 habitants.

Durant la visita als equipaments de l'Hotel d'Entitats Ripoll, el conseller de Governació saludarà els representants de les entitats que ocupen aquest espai, com ara l'Associació Catalana d'Afectats de Fibromiàlgia, l'Agrupació Teatral Marià Font, el Club Ripoll Esport i Salut o la Lliga Catalana d'Ajuda al Malalt de Càncer, entre d'altres.
 
A les 12.30 hores es presentaran, a la sala d'actes, les línies bàsiques d'actuació de la nova Secretaria d'Acció Ciutadana a les entitats del Ripollès. Després dels parlaments de l'alcaldessa de Ripoll i del conseller de Governació i Administracions Públiques, s'oferirà un refrigeri. Joan Puigcercós finalitzarà l'estada a Ripoll amb la visita al Punt Òmnia del Centre Cívic Eudald Graells.
 
RECORDEM
 
Visita a Sant Quirze de Besora
Dia:   Dissabte, 27 de gener de 2007
Hora:   9.00 h
Lloc:    Ajuntament de Sant Quirze de Besora
Plaça Major, 1
 
Visita a Montesquiu
Hora:   10.00 h
Lloc:  Ajuntament de Montesquiu
Plaça Emili Juncadella, 1-2
 
Visita  a diversos equipaments de Ripoll
Hora:  11.00 h
Lloc:  Casal de Gent Gran de Ripoll
Carrer Dr. Raguer, 20
Hora:  11.30h
Lloc:  Oficina d'Acció Ciutadana de Ripoll
Plaça T. Raguer, 4
 
Presentació de les línies d'actuació de la Secretaria d'Acció Ciutadana
Hora:  12.30h
Lloc:  Sala d'actes del Casal Cívic i Hotel d'Entitats Ripoll  
Visita al Punt Òmnia de Ripoll -60
Hora:  13.15h
Lloc:  C/ Josep Maria Pellicer