L'Ajuntament de Campdevànol s'ha sumat al llarguíssim llistat d'institucions, partits i entitats que s'han mostrat contràries a la sentència del Tribunal Constitucional que mutila l'Estatut. Per unanimitat, els tres grups municipals (CiU, PSC i ICV) i el regidor no adscrit han votat una moció presentada pels convergents -és la genèrica de l'Associació Catalana de Municipis- que rebutja la retallada i dóna suport a les accions de resposta que engegin les institucions catalanes.
Per votar el text ha calgut fer un procediment curiós. I és que després d'acabar el ple extraordinari -que s'havia convocat a les tres, en plena hora del cafè- se n'ha convocat un segon d'extraordinari i urgent per poder debatre la moció. Tot plegat perquè el text no havia entrat a l'ordre del dia ja que els magistrats van decidir tombar l'Estatut quan ja s'havia celebrat la comissió informativa.
Molló també aprova una moció
Aquest mateix divendres Molló ha aprovat una moció de rebuig a la sentència. Es tracta del tercer municipi que ho fa després de Campdevànol i Ripoll.
Els ajuntaments de Campdevànol i Molló se sumen al clam contra la sentència de l'Estatut
Aproven mocions de rebuig
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de juliol de 2010 a
les 19:43
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
