Avui divendres, 22 de juliol, l'Aula d'Hostaleria del Ripollès ha rebut una visita molt especial: els nens i nenes del casal d'estiu de Ripoll. Dins de les activitats que diàriament realitzen tots aquests nens, avui s'ha volgut que experimentessin amb els aliments, concretament amb la fruita.
S'ha portat a terme un taller dins de la mateixa aula, impartit per la professora Montse Maspla. La finalitat d''aquest taller era fomentar l'hàbit de consum de la fruita entre els més menuts. La fruita és un aliment molt important i bàsic en la dieta de tothom i sobretot en la d'aquells que estan en ple creixement.
Per tal de fer la classe divertida i atractiva el plat elaborat pels nens ha estat l'ARC DE SANT MARTÍ. Aquesta recepta culinària s'elabora amb diverses fruites: síndria, meló, kiwi, raïm i taronja. L'atractiu del plat el trobem en la varietat de colors d'aquestes cinc fruites i la diversió arriba en el moment en que els nens han de fer boles extretes d'aquests aliments i les han d'enfilar en broquetes creant els colors de l'arc de Sant Martí.
Tots els nens i nens han gaudit moltíssim amb aquesta activitat portada a terme dins de l'Aula d'Hostaleria.
ARA A PORTADA
-
Terra Continuen les pluges i baixen les temperatures: 17 comarques en avís aquest divendres Neus Climent
-
Societat Campdevàndol creu que limitar el preu de l'habitatge és «contraproduent» per als pobles petits ACN
-
Cultura El festival Pirineu, terra de versos marxa de Ripoll per desacords amb Orriols Anna Mira Perich
-
Publicat el
22 de juliol de 2005 a
les 13:47
Et pot interessar
-
Societat
Un llamp fa caure un excursionista per un precipici de vuit metres a Setcases
-
Societat
Més de 3.500 espectadors gaudeixen d'un Microclima proper i de qualitat
-
Societat La Colònia Llaudet torna a obrir aquest estiu en plena rehabilitació de la turbina històrica
-
Societat
Homenatgen els activistes antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria fa 60 anys
-
Societat
Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol
-
Societat
Què fer aquest estiu a l’estació de muntanya de Vallter: activitats i novetats al Pirineu
