Avui divendres, 22 de juliol, l'Aula d'Hostaleria del Ripollès ha rebut una visita molt especial: els nens i nenes del casal d'estiu de Ripoll. Dins de les activitats que diàriament realitzen tots aquests nens, avui s'ha volgut que experimentessin amb els aliments, concretament amb la fruita.
S'ha portat a terme un taller dins de la mateixa aula, impartit per la professora Montse Maspla. La finalitat d''aquest taller era fomentar l'hàbit de consum de la fruita entre els més menuts. La fruita és un aliment molt important i bàsic en la dieta de tothom i sobretot en la d'aquells que estan en ple creixement.
Per tal de fer la classe divertida i atractiva el plat elaborat pels nens ha estat l'ARC DE SANT MARTÍ. Aquesta recepta culinària s'elabora amb diverses fruites: síndria, meló, kiwi, raïm i taronja. L'atractiu del plat el trobem en la varietat de colors d'aquestes cinc fruites i la diversió arriba en el moment en que els nens han de fer boles extretes d'aquests aliments i les han d'enfilar en broquetes creant els colors de l'arc de Sant Martí.
Tots els nens i nens han gaudit moltíssim amb aquesta activitat portada a terme dins de l'Aula d'Hostaleria.
Els infants del casal d'Estiu de Ripoll visiten l'Aula d'Hostaleria

Ara a portada
Publicat el 22 de juliol de 2005 a les 13:47
Et pot interessar
-
Societat Sant Joan de les Abadesses denuncia «deficiències greus» de cobertura mòbil
-
Societat Inauguren un nou camí entre Sant Joan de les Abadesses i la Vall de Bianya
-
Societat Ripoll multa tres manifestants per una protesta contra la prohibició del cartell de festa major
-
Societat Retorna la Fira de les 40 hores de Ripoll