Enfilada a Sant Antoni el proper dissabte

Publicat el 29 d’agost de 2005 a les 15:15
El proper dissabte 3 de setembre retorna la tradicional Enfilada a l'ermita de Sant Antoni, de Sant Joan de les Abadesses, una activitat que indica que la Festa Major de Sant Joan és molt a prop. L'Enfilada és una activitat lúdica adreçada a totes les edats que consisteix en pujar a peu a l'ermita de Sant Antoni tot realitzant una sèrie de proves al llarg del recorregut.
El punt de sortida serà la Plaça Torres i Bages a les nou del vespre amb el repartiment d'una bossa d'obsequis pels participants. Un cop arribats a l'ermita s'organitzarà un sopar popular a les 10 de la nit i tot seguit s'iniciarà el ball que anirà a càrrec d'en Josep i el seu teclat. Després de ball i pels que tinguin ganes de més gresca hi haurà música i animació a càrrec de Llucià Ferrer del programa de RAC 105 Fricandó Matiner. Finalment, i ben entrada la matinada, un DJ local amenitzarà la festa.
Els tiquets de l'Enfilada es podran adquirir fins el divendres 2 de setembre a l'oficina de turisme de Sant Joan, al Bar Sitis, Bar Metro i a la Pensió Ca la Nati. El preu del tiquet és de 12 €.
L'Enfilada de Sant Antoni s'organitza des de la Comissió municipal de festes amb el suport de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses.
Escull Ripollès com la teva font preferida de Google