Actualment, els autocars de línia que s’aturen a Sant Joan de les Abadesses ho fan en tres àmbits diversos del municipi: el Pla del Roser, el centre de la vila i la colònia Llaudet. Segons el grup municipal d’ERC, és en aquest últim punt on existeix un major grau de perillositat, atès que els autocars no s’aturen a les parades establertes a l’entorn del polígon industrial de Llaudet, si no que ho fan just davant de l’antic hostal de ca l’Olivet. “Un espai amb poca visibilitat i, per tant, amb un grau de risc d’accident més important”, es lamenten els republicans.
En aquest sentit, fa unes setmanes, el grup municipal d’ERC va sol·licitar a l’equip de govern més informació sobre la situació i demana solucions, per evitar que els busos es parin al mig de la carretera.
“Una proposta que pretén incrementar la seguretat de colònia Llaudet i que es suma a la petició de col·locar una tanca de seguretat a la Via Verda i que el mateix equip de govern va desestimar”, diu ERC.
[noticiadiari]6/35268[/noticiadiari]
ERC demana més seguretat a les parades dels autocars al seu pas per la colònia Llaudet
Els busos paren al mig de la carretera
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de juny de 2022 a les 09:15
Et pot interessar
-
D'Antònia Font a Guillem Gisbert: aquests són els caps de cartell del Macroclima de Camprodon
-
Mor l'excursionista que va ser arrossegat per una allau de neu a Queralbs
-
Què fer aquest cap de setmana al Ripollès: 16 i 17 de març
-
Una estada de dos mesos i allotjament a Beget per aprendre a treballar en un forn rural: «Volem ajudar a repoblar»
-
Ripoll i Campdevànol ja poden tornar a consumir aigua de l’aixeta
-
Les darreres nevades permeten a Vallter i Núria oferir les millors condicions de la temporada d'esquí