El proper dissabte, 1 d'octubre, es farà un homenatge als extreballadors de les fàbriques tèxtils Recolons i Saida, de Ribes de Freser. L'acte es farà en motiu del 150è. aniversari de les Colònies Industrials a Catalunya. Al matí es farà també una jornada tècnica de Presentació del 150è Aniversari de les Colònies Industrials a Catalunya.
Al matí, el programa d'actes s'iniciarà amb tota una sèrie d'activitats culturals, des d'una exposició fins a conferències diverses relacionades amb l'historia de Can Recolons i el progrés de la industrialització tèxtil al país, i a la tarda es retrà homenatge als extreballadors i que clourà amb una entrega de records.
L'acte tindrà lloc el dissabte 1 d'octubre, a partir de les 10.30 al Teatre Municipal i a partir de les 16.30 al pati de Max Plàstic "Max2" (antiga Recolons).
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Societat Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada ACN
-
Successos Dos detinguts per robar diners de la caixa d’almoines del monestir de Santa Maria de Ripoll ACN
Publicat el
29 de setembre de 2005 a
les 16:37
Et pot interessar
-
Societat
Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
