
Joan Llordella ha acabat la Trans Andes Challenge en segon lloc. Ho ha fet després de sumar la tercera victòria parcial i el cinquè podi en les cinc jornades de competició. El ciclista de Campdevànol ha tardat 3 hores, 29 minuts i 19 en recórrer els 70 quilòmetres entre Menetúe i la ciutat de Pucón, un traçat que ha fusionat els previstos inicialment pels dos darrers dies de competició.
De nou, tal com li havia passat a la segona i a la quarta etapa , el triomf ha estat a l'esprint ja que han arribat junts a meta amb Javier Püschel. El ciclista xilè ha revalidat d'aquesta manera la victòria a la general assolida l'any passat i ha fet valdre l'avantatge assolit a la primera etapa –un mig minut- però sobretot a la contrarellotge improvisada que es va disputar dijous (el mal temps van obligar a anul·lar l'etapa d'aquell dia i de la jornada anterior).

Poc després d'arribar a la meta Llordella ha destacat tant la bellesa dels paisatges per on es desenvolupava la cursa com el nivell esportiu i la qualitat de l'organització. L'únic "però" que explica el ciclista de Campdevànol des de Xile ha estat que el mal temps hagi trastocat els plans inicials i hagi eliminat dues de les sis etapes.
Classificació etapa 25 de gener (pdf)
Classificació etapa 24 de gener (pdf)
Classificació contrarellotge 23 de gener (pdf)