Pancarta contra el capital a davant del Monestir de Ripoll. Foto: Arnau Urgell
La "indignació" va en augment. Després d'una primera nit on la mobilització a través de les xarxes socials va aplegar un centenar de persones, aquest dissabte a la nit la cassolada a davant del Monestir n'ha acabat reunint unes 150.
Reunits en assemblea, la denominada #acampadaripoll, ha assumit bona part dels punts acordats per part de la seva homòloga barcelonina. En destaca la creació de la taxa Tobin per a transaccions internacionals, l'oposició a les retallades als serveis públics o que entregar el pis sigui suficient per saldar la hipoteca entre altres.
Entre crits i repic d'atuells, els "indignats" ripollesos han decidit convocar una nova assemblea i cassolada pel proper divendres 27 a les nou del vespre.
Repic de cassoles i altres atuells han marcat la segona nit de protestes. Foto: Arnau Urgell
La «indignació» creix
Societat
Unes 150 persones participen a la cassolada, en la segona nit consecutiva de protestes. La nova convocatòria és pel proper divendres
- Pancarta contra el capital a davant del Monestir de Ripoll. | Arnau Urgell -
- |
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
-
Societat Agricultura intensificarà els tractaments aeris contra la processionària al Ripollès, la comarca més afectada ACN
-
Successos Dos detinguts per robar diners de la caixa d’almoines del monestir de Santa Maria de Ripoll ACN
Publicat el
22 de maig de 2011 a
les 01:05
Et pot interessar
-
Societat
Vall de Núria estrena una experiència per observar les estrelles i sopar a la muntanya
-
Societat
El Festival Inspira de Ripoll apropa els concerts a les residències amb tecnologia immersiva
-
Societat
Ribes de Freser activa una cisterna per l'excés d'arsènic a l'aigua
-
Societat
L'Ajuntament de Ribes de Freser demana no beure aigua de l'aixeta per excés d'arsènic
-
Societat Detenen un menor d'edat per una presumpta agressió sexual a Sant Joan de les Abadesses
-
Societat
Defensem Ulldeter demanda l’Ajuntament de Setcases pel futur telecabina de Vallter
