La JERC presenta a Sant Joan la seva nova secció local

Publicat el 16 de setembre de 2008 a les 18:04
 
La junta de les JERC de Sant Joan està formada per tres persones, vinculades al teixit associatiu del poble: Laia Capdevila, que ocuparà el càrrec de portaveu municipal, l’Anna Julve, al capdavant de la secretaria de finances i l’Adrià Roca, que s’ocuparà de la secretaria d’organització i ostentarà al càrrec de portaveu a nivell nacional.

L’acte va començar amb les intervencions de Carles Bassaganya, que com a president Comarcal d’Esquerra Republicana al Ripollès donà tot el seu suport a la iniciativa dels joves santjoanins i apuntà que 'és emocionant veure com el somni que va començar fa nou anys, quan vam entrar al govern de l’Ajuntament de Sant Joan, continua viu i es va incrementant'. Per la seva banda, Menci Colomer, va destacar la importància de la implicació política dels joves. 'Amb la creació de la JERC a Sant Joan hem aconseguit un repte històric per la població i per a la pròpia secció local d’ERC del municipi va afegir.

La presentació pública de la JERC a Sant Joan de les Abadesses va finalitzar amb les intervencions d’Oriol Clusells, portaveu comarcal de les Joventuts d’Esquerra Republicana de Catalunya al Ripollès i Laia Capdevila, membre de l’executiva de la JERC santjoanina. El primer va destacar 'El moment dolç de les JERC a les comarques gironines a causa del fort increment de militància', i també va recordar que 'la creació de la secció local a Sant Joan era un dels seus principals reptes com a portaveu comarcal'. Finalment, Capdevila, va remarcar la importància que els joves reivindiquin els drets 'tant al poble com al país, ja que les coses no funcionen'.
Escull Ripollès com la teva font preferida de Google