La Temporada Gastronòmica de la Trumfa i el Poltre, ajornada

Una vintena d'establiments de la Vall de Camprodon tenien previst oferir menús temàtics durant dues setmanes

Publicat el 22 d’octubre de 2020 a les 11:54
L'Associació de Cuines de la Vall de Camprodon ha acordat suspendre temporalment la Temporada Gastronòmica de la Trumfa i el Poltre, prevista del 10 d'octubre a l'1 de novembre de 2020, per un període mínim de quinze dies, a causa de la situació de la pandèmia. El certamen no es reactivarà fins que les autoritats sanitàries no donin el vist-i-plau. 

A la Temporada Gastronòmica de la Trumfa i el Poltre, els dos ingredients són protagonistes de plats i menús temàtics en una vintena de restaurants.

Es poden degustar des de plats tradicionals a d'altres de més innovadors en 11 establiments del col·lectiu de les Cuines de la Vall de Camprodon i set establiments més dels col·lectius dels Fogons de la Vall de Ribes i de l'Associació d'Hostaleria del Ripollès.

[noticiadiari]2/209645[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/208861[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/209642[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/209652[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/209096[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205332[/noticiadiari]