En la dearrera sessió plenària de l'Ajuntament de Sant Joan de les Abadesses es va adoptar de manera unànime pels tres grups municipals, l'acord de sol.licitar al Govern Central, al Govern de la Generalitat i als diferents grups parlamentaris, que promoguin la reforma parcial del Reglament del Registre Civil, per poder realitzar les inscripcions de defuncions al Registre Civil municipal corresponent al domicili de la persona difunta.
El motiu de sol.licitar aquesta reforma, és degut al fet que en l'actualitat la majoria dels nostres veïns, moren als centres hospitalaris, bàsicament a Campdevànol, Vic o Barcelona, cosa que provoca una sèrie d'inconvenients, als familiars o hereus a l'hora de sollicitar certificats de defunció. Amb l'aprovació d'aquesta reforma parcial, s'aconseguiria que tots aquests tràmits es poguessin efectuar al mateix municipi on es trobava domiciliada la persona difunta i es descongestionarien els registres civils dels municipis on es troben els centres hospitalaris.
L'Ajuntament de Sant Joan insta al govern perquè promogui la reforma parcial del reglament del registre civil
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de febrer de 2006 a
les 14:46
Et pot interessar
-
Societat
El nou mirador de la Vall de Núria amb vistes excepcionals del llac i l'entorn natural
-
Societat
Les fortes pluges d'aquest dijous provoquen inundacions i talls a l'R3 a Ripoll
-
Societat
Quatre guàrdies municipals ja patrullen per Sant Joan de les Abadesses després de l'eliminació de la Policia Local
-
Societat
El 65% dels motoristes segueixen les marques de seguretat de la Collada de Toses
-
Societat
Oferta de feina: un restaurant històric dels Pririneus ofereix sou i casa per ser «rescatat»
-
Societat
Sant Joan de les Abadesses prohibirà els actes a la plaça Major per seguretat
